Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Martinius, onsdag 04. februar 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

Martinius

Mail fra DS:

Vi forventer at bilen din blir produsert ferdig denne uken. Den vil da kunne leveres i slutten av mars sammen med de fleste andre bilene for Norge i denne perioden. Jeg vil komme tilbake til deg med en leveringsdato så snart jeg kan.

Fortsatt i kø i Mytesla...

Dennis

Må vel bli ferdig produsert denne uka skal man ha noe håp om å rekke slutten av mars ja

Ikke alltid mytesla er til å stole 100% på, er mye mulig bilen er i prod nå.

NegativeElectrode

My Tesla er neppe master database, men oppdateres fra produksjonssystemet. Kan være at denne integrasjonen er litt variabel fordi begge systemene utvikles kontinuerlig. Selv om det var bra å få bekreftet at bilen nå produseres er det ikke fasit en ser i My Tesla.
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

alr

VIN708XX "In Production
The Tesla Factory is building your Model S."
Nå i dag :-D
Rød S85D
Love it to pieces!!

GeirHM

My Tesla er vitenskapelig nøyaktig (pluss to tesla uker)

eldanz

Da er min meldt i produksjon; VIN ....710xx. Estimert levering "Late March". Vises på MyTesla både på USA-siden og den norske.

Pulsen har gått opp 20%!

Om det blir levering før 29. mars er jo meget spennende. Tålmodighet må til!
Medlem 1414 /Norsk Elbilforening, Asker.
Mottatt min Eleganz S 85D 26. mars 2015.
Renault Zoe R240, Mai 2016
Bilene har wattpedal!

guneiv

VIN 699xx in production! Estimert levering fremdeles april. Håper Kristiansand åpner snart.
Svart S85D

Esos

S85D VIN704xx ferdig produsert og i transit, seks dager etter at den gikk i produksjon.

MrWho

Nissan Leaf Tekna 6,6kW - Snart for salg :)
Tesla S85D - Alt unntatt 7 seter - Seint mars - In Transit
VIN: XXXXXXXXP6963X

Snefall

S85D vin 705xx er ferdig produsert idag 5feb. I transitt fra fabrikk.

Skal dere andre som har levering i mars gå rett på sommerdekk så lenge det ikke snør oppover?

GhostDg

S85D med VIN 7080x er endelig under produksjon med beregnet levering sent i Mars.
Da er det fremdeles håp for at bursdagsgaven min rekker frem til påske!  ;D

christian1986

704XX production complete 8)!

Samme dag som jeg solgte min gamle, blir spennende ;D

Mippen

Sitat fra: Mippen på onsdag 04. februar 2015, klokken 19:41
Sitat fra: Lasseliten på lørdag 31. januar 2015, klokken 23:40
....og der var 70888 også i produksjon.  ;D

Merkelig, min 698** er fortsatt i produksjonskøen.

I produksjon nå i kveld. Hvor lang tid pleier det å ta. Fikk litt sommerfugler nå. =)
Fremtiden er elektrisk.

christian1986

Min tok syv dager. Erfaring tilsier mellom seks og åtte dager.

Mippen

Hvor lang fra den er ferdig til den blir sendt da? Og hvor lang tid tar det før den kommer? Må selge den andre elbilen etter hvert.
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA