Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rustne bremserotorer

Startet av Haldenser, mandag 02. februar 2015, klokken 13:08

« forrige - neste »

Haldenser

Har en iphone 5s med Wimp, og får ikke opp linjen som viser hvor lang låten er, eller hvor i låten man befinner seg.
Har andre samme "feil"? Har fortsatt SW versjon 2.0.77
Dette fungerer fint i Rdio
2013 US Leaf Tekna
TMS75D - Utlevert 1/12/17 - VIN 213646
TMS85  - Utlevert 20/12/14 - VIN 64642 - SOLGT

Pompel

Tror det er slik hos meg også med iPhone 6 og Spotify
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

SabreMan

Fungerer dette med avspilling fra spillelister fra Musikk-appen? Og er dere fornøyd med avspilling via Bluetooth?

Jeg bruker en iPod touch og FM-sender i dagens bil, men det kommer av og til en del støy fra radiostasjoner i enkelte områder. Det største problemet er egentlig at FM-senderne ikke varer så lenge før de må skiftes ut, så jeg er interessert i å finne ut om Bluetooth fungerer problemfritt.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

Hyperstress

Bluetooth fungerer MYE bedre enn FM sender. Fungerer helt knirkefritt hos meg i alle fall.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

fonberg

Jeg er veldig fornøyd med BT fra iPhone til musikkspilling, bruker dette mye. Sørg bare for å ha høy bitrate på musikkfilene.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Tuxedo

Sitat fra: SabreMan på tirsdag 13. januar 2015, klokken 22:35
Fungerer dette med avspilling fra spillelister fra Musikk-appen? Og er dere fornøyd med avspilling via Bluetooth?

Jeg bruker en iPod touch og FM-sender i dagens bil, men det kommer av og til en del støy fra radiostasjoner i enkelte områder. Det største problemet er egentlig at FM-senderne ikke varer så lenge før de må skiftes ut, så jeg er interessert i å finne ut om Bluetooth fungerer problemfritt.
BT til lydoverføring fungerer fullstendig knirkefritt i denne bilen.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

GOS

Fungerer veldig godt (spesielt lydmessig) med avspilling av Wimp på mobilen og så blåtann til bilen, men jeg er jo avhengig av å starte en spill-liste eller album etc på mobilen, og dette er ikke optimalt. Etter att spill-listen/albumet er startet så kan en hoppe til neste, eller tilbake etc, men skal en skifte spill-liste / album så må en passasjer gjøre det (eller kjøre til siden for å skifte)
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

smurf

Sitat fra: GOS på onsdag 14. januar 2015, klokken 02:54

Fungerer veldig godt (spesielt lydmessig) med avspilling av Wimp på mobilen og så blåtann til bilen, men jeg er jo avhengig av å starte en spill-liste eller album etc på mobilen, og dette er ikke optimalt. Etter att spill-listen/albumet er startet så kan en hoppe til neste, eller tilbake etc, men skal en skifte spill-liste / album så må en passasjer gjøre det (eller kjøre til siden for å skifte)

+1
Funker supert og du kan skifte til neste sang og forrige sang, men kun innenfor spillelista. Skulle ønske jeg kunne gå et nivå opp og velge en annen spilleliste med Teslaknappene (uten å gå inn på mobilen manuelt)
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

garfield2000

Kan man ikke afspille musikken direkte fra browseren? Jeg har fx TDC Play(DK) og her kan jeg afspille al musikken i en normal browser. Det må man vel også kunne gøre i Teslaen?  På den måde bruger man Tedlaens indbyggede 3G forbindelse og ikke telefonens. Jeg tænker her i i forbindelse med data forbrug uden for landegrænserne når man fx kører på ferie. Her kan det blive en dyr fornøjelse at bruge telefonen til dette.

andvib

Spotify på android telefon Bluetooth: http://www.sonymobile.com/no/apps-services/smart-connect/ Denne funker på alle androidtelefoner og starter feks Spotify automatisk når du setter deg inn i bilen, slik at du alltid har Spotify på My Music. Finnes mange slike, ikke alle er like stabile men denne funker superstabilt for meg. Men fortsatt må man inn og mikke på telefon ved bytting av spillelister.

Tuxedo

Sitat fra: Gustavsfar1 på onsdag 14. januar 2015, klokken 09:00
Kan man ikke afspille musikken direkte fra browseren? Jeg har fx TDC Play(DK) og her kan jeg afspille al musikken i en normal browser. Det må man vel også kunne gøre i Teslaen?  På den måde bruger man Tedlaens indbyggede 3G forbindelse og ikke telefonens. Jeg tænker her i i forbindelse med data forbrug uden for landegrænserne når man fx kører på ferie. Her kan det blive en dyr fornøjelse at bruge telefonen til dette.
Nei, browseren støtter hverken avspilling av lyd eller film.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA