Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Visning av restkapasitet, prosent eller typical

Startet av Hyperstress, fredag 30. januar 2015, klokken 15:31

« forrige - neste »

Andreas #2316

Takk for tipset.
En stund etter at "reset" var utført, dukket vekkeruret opp på skjermen og oppdateringen kunne starte. Gleder meg til å kjøre på jobb imorgen.

ihlhaug

Var nettopp nede i garasjen og gjorde det samme, får se i morgen tidlig!
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

Rasmus.B

Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

F_P

X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

ihlhaug

- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

GOS

Da står min og installerer. Den hadde lastet ned i natt.( Uten resetting)
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

smurf

Er det noen som har fått flere oppdateringer av 6.1 (ny build)? Jeg fikk ikke mindre enn 4 versjoner av 6.0 når den kom. Venter fremdeles på 6.1...
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Veggen

Fikk 6.1 oppdatering i natt etter å ha kjørt en reset sent i går kveld, takk for tipset.
Det var 2.2.92, altså ikke siste versjon, så kan tyde på at den har ligget klar en stund og reset fikk noe til å løsne.

Batteriet steg fra 75% til 78% etter oppdatering så tydeligvis en justering av batteriberegning igjen.

tonl

TMS85

Jeg fikk melding i går, installerte i natt. Trengte ikke noen resett.

Fikk 6.1(2.2.113) og hadde .67 fra før.

Var faktisk et par bugs i første kjøretur i dag. En gang var bildet fra kamera svart når jeg skulle rygge (men de nye strekene var der). Like etter kjørte den en resett av seg selv. Har ikke fått testet noe mer, var bare en kort kjøretur.

Sjøhyene

Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

sn0le

Har restartet et par ganger de siste dagene.
I går så kom jeg til bilen og fikk et lite øyeblikks glede, for der stod det en infoboks midt på skjermen.
Gleden var desverre kortvarig, siden det var en infoboks om at jeg nå hadde fått oppdaterte kart. :(

Men i dag derimot så fikk jeg oppdateringen til 6.1
Har oppdatert og skal nå kjøre fra jobb. Blir spennende. :)
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

B_Tesla

--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

RaBalder

Det jeg syntes mest om var faktisk åpning av ladeluka med fob.

Også får vi se energi-beregning på langkjøring kan bli en god nummer 2.

Rydding i menyene og flytting av knapper på stor-skjermen gjør det mer logisk, men noen større praktisk betydning har det ikke.

Hvit/grå rygge-linjer burde vært røde på vinteren. Eller enda bedre, man skulle kunne velge farve på dem selv.

jakoys

Har kjørt en uke med 6.1 nå: I LIKE IT :)

Har 17 mil til jobben (en vei - glad i å kjøre bil), og den nye rekkeviddeberegneren er knall - stresser ned lade- og rekkeviddebufferbehovet. Ryggelinjene brukes hele tiden!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA