Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bruktbilpris på Tesla

Startet av leifhar, torsdag 29. januar 2015, klokken 20:27

« forrige - neste »

leifhar

Tips til hvor jeg kan lade egolfen min når jeg er i Egersund?

rene

Hvis det er innen åpningstid er det to ladeplasser på nederste plan i parkeringsgarasjen til Amfi Eikunda (kjøpesenteret). Helt helt innerst.

Vollis47

Nå er det vel på tide at det kommer noen bedre ladepunkter enn disse i Eikunda. Der er etterhvert godt med lademuligheter langs E39, så nå må det snart komme litt mer langs RV44. Elbilforeningen bør jobbe for hurtigladere i Egersund og Sokndal. Mange turister på denne veien som kan trenge litt påfyll av strøm.
Kristiansand / Egersund, Zaptec Pro ladebokser
Tesla MS 75D, juni 2018
Kia Soul 30kWh, juni 2017 (solgt)
Nissan e-NV 200, februar 2016 (solgt)
Peugeot ion, august 2015 (solgt)

Vollis47

Egersund kommune og deres parkeringsselskap har ennå ikke klart å få montert noen ladepunkter til tross for at de tar betaling for all parkering, også av elbiler.
Kristiansand / Egersund, Zaptec Pro ladebokser
Tesla MS 75D, juni 2018
Kia Soul 30kWh, juni 2017 (solgt)
Nissan e-NV 200, februar 2016 (solgt)
Peugeot ion, august 2015 (solgt)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA