Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nå kommer hydrogenbilene - side by side

Startet av Golf3, torsdag 29. januar 2015, klokken 18:33

« forrige - neste »

Gordon Retriever

Ford-instruksjonsbok søkere er heldigere, siden disse kan bestille instruksjonsbøker direkte fra bedriften som trykker dem for litt under 200 kroner pluss porto. Hvor mye brukt dette tilbudet er kan man lure på siden Fords instruksjonsbøker også kan nedlastes gratis i PDF-format fra Fords nettsider. Citroën og Volvo har samme tilbud.  VW: Take notice.

For instruksjonsbok for e-Golf er jeg ganske sikker på at det har vært mulig å bestille instruksjonsbøker for rundt 500-600 kroner pr. stk. hos Møllers merkeforhandlere. En tur eller en telefon til delelageret til den lokale VW-forhandleren kan derfor være lurt.

Råde

Sitat fra: Gordon Retriever på søndag 11. januar 2015, klokken 21:34
Rart det er moms på en instruksjonsbok...

Hvis BMWs priser virker høye, må man huske at dette er et premiumprodukt og etter en prøvetur i en BMW vil man aldri tenke tilbake og så mye som vurdere en "vanlig" bil igjen. (Det har i alle fall jeg lest på BMW-forum. ???)

He he. Samme gjelder vel instruksjonskomposisjonen. (Derav moms..)
e-Golf | X75D

Kent

Sitat fra: Råde på søndag 11. januar 2015, klokken 21:47
Sitat fra: Gordon Retriever på søndag 11. januar 2015, klokken 21:34
Rart det er moms på en instruksjonsbok...

Hvis BMWs priser virker høye, må man huske at dette er et premiumprodukt og etter en prøvetur i en BMW vil man aldri tenke tilbake og så mye som vurdere en "vanlig" bil igjen. (Det har i alle fall jeg lest på BMW-forum. ???)

He he. Samme gjelder vel instruksjonskomposisjonen. (Derav moms..)

Ingenting slår følelsen av en premium instruksjonsmanual i hendene. (bortsett fra et premium sett med "frontlykter" da :D
Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

bno

Man burde nå kunne ta for gitt å kunne laste ned manualer fra nettet. Uproblematisk for Leaf for 3 år siden. Må da være en klar foutsetning spesielt med tanke på hva bilen forteller om miljø. VW mister en smule troverdighet her. Arrogant?
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Sonus

Burde vel ha sluppet MVA ser jeg ja :)

olebakk

Jeg har ihvertfall tenkt å ta en runde og få scannet store deler av boka. Helt avhengig av å ha elektronisk utgave av det meste av manualer til ting jeg eier på Evernote. Det er mange knotete ting som ikke helt gir mening uten manualen - f.eks. fargebruk/pulsering og knappene i ladeluka.

Men å distribuere noe slikt er sikkert forbundet med flere år i fengsel... :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA