Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: - Hetserne av elbil bør dempe seg

Startet av petersv, torsdag 29. januar 2015, klokken 10:24

« forrige - neste »

petersv

Derfor jeg er usikker. Intuisjonen min sier sølv, men har ikke sett bilder av gun metal i "sommervær" enda, så er ikke 100% sikker. Kommer til å bruke de org. 19" på vonteren uansett, siden vinterdekkene er litt større pga mønster og ET på org er bedre da.

petersv

Sitat fra: cstromme på lørdag 10. januar 2015, klokken 23:46
Jeg har Polar Izar sølv til vinterdekkene på min blå, og jeg syns det ble veldig bra.

Blåser litt liv i denne igjen. Du har ikke et bilde liggende av bilen i vårsola? ;)

cstromme

Sitat fra: petersv på fredag 27. februar 2015, klokken 22:38
Sitat fra: cstromme på lørdag 10. januar 2015, klokken 23:46
Jeg har Polar Izar sølv til vinterdekkene på min blå, og jeg syns det ble veldig bra.

Blåser litt liv i denne igjen. Du har ikke et bilde liggende av bilen i vårsola? ;)

Bilen er ikke så ren her, og bildet er forholdsvis mørkt, men det gir deg en viss pekepinne. Kan kanskje få tatt et nytt bilde nå til helgen.

Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Guybrush

Sitat fra: cstromme på mandag 09. mars 2015, klokken 09:17

Bilen er ikke så ren her, og bildet er forholdsvis mørkt, men det gir deg en viss pekepinne. Kan kanskje få tatt et nytt bilde nå til helgen.

19" eller 20" ?

cstromme

Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

TMS85

Heisan, hvor kjøper dere Polar Izar 19" i sølv fra?
Helst i Oslo området?

petersv

Takk cstromme! Ble de samme på meg :) Setter sommerdekkene på disse, og R2 på org. 19.

Dekkhallen har Polar, de holder til på Jar. Ila dekk har og, men tror de solgte siste settet til meg :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA