Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: - Hetserne av elbil bør dempe seg

Startet av petersv, torsdag 29. januar 2015, klokken 10:24

« forrige - neste »

petersv

I påvente av ny bil sitter jeg å vurderer felgvalg. Hadde Izar i gun metal på min brune før, det passet etter min mening veldig bra, men er ikke sikker mtp. den nye blå.

Er det noen som har blå Tesla med Polar Izar gun metal, eller sølv i 19" og har mulighet til å poste et bilde av komboen her tatt i dagslys? På forhånd takk!

(først postet i dekktråden, men ikke så mye fart der oø dagen.)

P85_Norway

Tesla M3 Performance

Veggen

Har denne komboen på vinterhjulene og er godt fornøyd.
Ikke akkurat dagslys dette bildet, men gir et visst inntrykk.
I dagslys fremstår bilen lysere og felgene mørkere.

Veggen

Her er en video fra detailing av bilen forrige vinter som også viser noen glimt av felgene.
Forøvrig kyndig utført av DavidRS her på forumet.

ctr46

85D

petersv

Takk folkens!

Eneste jeg savner er et bilde i sollys av bilen med nevnte felger, men det er jo mye å forlange, så er veldig fornøyd.

Klarer ikke å bestemme meg for mørke eller lyse selv. Må noi se det live først kanskje?

ctr46

Sitat fra: petersv på lørdag 10. januar 2015, klokken 17:15
Takk folkens!

Eneste jeg savner er et bilde i sollys av bilen med nevnte felger, men det er jo mye å forlange, så er veldig fornøyd.

Klarer ikke å bestemme meg for mørke eller lyse selv. Må noi se det live først kanskje?

Sollys kan jeg ikke love men dagslys evt.. Eneste er at bilen er matt blå..:)

Jeg liker best gun metal uten tvil!
85D

petersv

Likte det sist, og det er jo uten tvil mye lettere å vedlikeholde mtp. vasking ;)

Sense

Sitat fra: Veggen på lørdag 10. januar 2015, klokken 16:32
Har denne komboen på vinterhjulene og er godt fornøyd.
Ikke akkurat dagslys dette bildet, men gir et visst inntrykk.
I dagslys fremstår bilen lysere og felgene mørkere.

Enig at det ser veldig bra ut.
Har ikke likt blåfargen så godt, men jeg har vendt meg til den nå.
Har du merket noe forskjell i forbruk med de felgene, f.eks. på langkjøring, enn med originalfelger?

Veggen

Sitat fra: Sense på lørdag 10. januar 2015, klokken 19:07
Har du merket noe forskjell i forbruk med de felgene, f.eks. på langkjøring, enn med originalfelger?

Litt lavere forbruk enn sommerhjula (original 21") er det på pent føre, men tror det har mer med dekk (Michelin XI3) enn felg å gjøre.

BMW850

Tror faktisk jeg hadde valgt sølv på blå bil.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

cstromme

Jeg har Polar Izar sølv til vinterdekkene på min blå, og jeg syns det ble veldig bra.
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Veggen

Har sølv sommerhjul, men vinterhjulene blir så fort grisete at de likegodt kan være grå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA