Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mulig å ettermontere DAB radio?

Startet av Stikkkontakt, fredag 23. januar 2015, klokken 21:13

« forrige - neste »

nilskt

Det var jo merkelig. Trodde da at bilen ble levert med siste versjon. Hentet den tross alt for noen dager siden.  Produsert i uke 42. med VP. 4Matic, vet du når din er produsert?

Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

Gordon Retriever

Hmm, jeg tenkte mer på versjon av iOS, Windows, Android, Adobe Flash og slikt. :)

Nightblue

Jeg får heller ikke opp alle de valgene i Car-Net - ser at det står et versjonsnr i bunnen av siden som sier 14.05.00.11 Kan det være en nyere versjon hos de av dere som får opp flere valg? Min ble produsert i uke 44  og utlevert for 3 dager siden...  :-\

4Matic Fanatic

Sitat fra: nilskt på mandag 19. januar 2015, klokken 21:55
... 4Matic, vet du når din er produsert?
Den skulle produseres i uke 44 men de rakk det vel akkurat ikke... så den ble skrudd sammen i uke 51.
mvh, Arne :)

2019 Jaguar I-Pace  |  2006 Mercedes-Benz ML320CDI 4Matic |  2015 VW e-Golf
>>Ladestatus

Råde

Sitat fra: 4Matic Fanatic på mandag 19. januar 2015, klokken 23:04
Sitat fra: nilskt på mandag 19. januar 2015, klokken 21:55
... 4Matic, vet du når din er produsert?
Den skulle produseres i uke 44 men de rakk det vel akkurat ikke... så den ble skrudd sammen i uke 51.
Det er jo det som er litt bittert. Mens tidlig produserte biler råtnet på et lager i hodenhagen, ble biler produsert etter "kvalitetskontrollen" sendt direkte.

4Matic: hvilken versjon står på din? Jfr innlegget til nightblue.
e-Golf | X75D

nilskt

Jeg tenkte å sjekke versjonen her også, men finner ikke noe versjonsnr. Er det på forsiden etter innlogging man skal finne dette?

Nightblue

Sitat fra: nilskt på tirsdag 20. januar 2015, klokken 07:27
Jeg tenkte å sjekke versjonen her også, men finner ikke noe versjonsnr. Er det på forsiden etter innlogging man skal finne dette?

Jeg fant det nederst på websiden, både før og etter innlogging..

nilskt

Nightblue

Sitat fra: nilskt på tirsdag 20. januar 2015, klokken 12:59
Hvilken browser bruker du?

Jeg bruker IOS nyeste versjon. Men på jobb har jeg IE og der får jeg ikke opp noe versjonsnr.. :o

nilskt

Okay. Vises ikke i Chrome heller. Men ettersom du ser versjonsnr før innlogging, tror jeg dette er et blindspor. Jeg heller dessverre mot SW-versjon på bilen. Noen som vet hvordan vi finner denne?

Nuvolari

Sitat fra: urabus på fredag 16. januar 2015, klokken 22:25
På min e golf er det slik at varmetråder fremme og bak kan aktiveres via app. Men kun hvis jeg hadde de på når jeg slår av bilen. Modellen er en intro modell med full pakke uten vp.

Samme på min levert i aug 14. Dersom jeg parkerer med varmetrådene foran på, får jeg opp varmetrådsymbolet på appen.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Ohm

Sitat fra: Nuvolari på onsdag 21. januar 2015, klokken 22:03
Sitat fra: urabus på fredag 16. januar 2015, klokken 22:25
På min e golf er det slik at varmetråder fremme og bak kan aktiveres via app. Men kun hvis jeg hadde de på når jeg slår av bilen. Modellen er en intro modell med full pakke uten vp.

Samme på min levert i aug 14. Dersom jeg parkerer med varmetrådene foran på, får jeg opp varmetrådsymbolet på appen.
Testa i dag, funker på samme måte hos meg, intro fra 6. aug.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

e-Golfer

Jeg fikk også opp symbolet i appen med en gang, men etter noen timer var den borte, og varmetrådene slo seg ikke på om morgenen.

Forsøkte å logge inn på websiden med Google Chrome, og da vises knappen mens siden laster, og så forsvinner den når siden er ferdig lastet...
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

Stubhaug86

Hentet bil i går (produsert uke 51). Registrerte carnet i dag og har fått bilen opp å gå på nettet :)

Slik ser det ut på min app:

Ingen problem å skru på/av varmetråder i frontruten via appen.. Da jeg parkerte bilen i dag tidlig på jobb hadde jeg ikke varmetrådene på slik som det har vært nevnt tidligere i tråden..
Håvard

4Matic Fanatic

Det går greit via app eller web, men det irriterer meg at man ikke kan schedulere det når man ellers setter avgangstid og oppvarming av kupê.
mvh, Arne :)

2019 Jaguar I-Pace  |  2006 Mercedes-Benz ML320CDI 4Matic |  2015 VW e-Golf
>>Ladestatus

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA