Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: S85D kjøpere, status på bestilling + diverse info

Startet av Hyperstress, onsdag 21. januar 2015, klokken 20:03

« forrige - neste »

F_P

Veldig generelt, og litt salgsrelatert  :-[

Har en potensiell monteringsjobb på et dashkamera i Trondheim lørdag 28. mars og/eller søndag/mandag 5/6. april. Skal forbi uansett på vei til/fra påskeferie. Om noen i området trenger bistand til montering (eller vil se på kamera) så skrik ut så kan jeg ta det når jeg likevel er i området.
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Pompel

Jeg har et kamera jeg gjerne skulle hatt montert og benytter gjerne anledningen for assistanse :)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

F_P

Det skal nok la seg gjøre :)

Send meg gjerne en mld her inne eller en e-post til post@bilkomponenter.no så avtaler vi tid. Anbefalt Lade Arena som et sted man kan stå å gjøre dette.

Pris for komplett montering av 2-kanals Blackvue er forøvrig kr. 1400 inkl.mva (tar ikke noe "reisetillegg" siden jeg likevel skal til Trondheim). Kun foran kr. 700,-

Har også Blackvue for salg, men jeg skal ikke lage dette til en salgstråd :)

Sitat fra: Pompel på tirsdag 10. mars 2015, klokken 12:48
Jeg har et kamera jeg gjerne skulle hatt montert og benytter gjerne anledningen for assistanse :)

mr.rs4

Noe jeg tenker på er, om jeg krasjer, hva gjør politi, forsikrings selskap med kamera når de ser det? Tar de kamera og sjekker hva som er filmet? Eller er det noe jeg kan gi til de (politi / forsikrings selskap) i ettertid?

Spesielt om det hadde vært så gale om jeg ikke greier å gå ut av bilen, selv?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Spinner

Sitat fra: mr.rs4 på tirsdag 10. mars 2015, klokken 13:23
Noe jeg tenker på er, om jeg krasjer, hva gjør politi, forsikrings selskap med kamera når de ser det? Tar de kamera og sjekker hva som er filmet? Eller er det noe jeg kan gi til de (politi / forsikrings selskap) i ettertid?

Spesielt om det hadde vært så gale om jeg ikke greier å gå ut av bilen, selv?
Det kommer veldig an på sitasjonen vil jeg tro, men det er i utgangspunktet opp til deg å gi/ikke gi de opptaket.

Sitter du fastflemt i bilen og vet du har skylda, får du bare krysse fingrene for at du rekker fram til kamera og svelger minnebrikken :P

petersv

Skjønner ikke helt denne frykten for å få skylden for noe man faktisk har skyld i. Uten å moralisere (selvmotsigelse, jeg vet..) gå litt i dere selv og tenk på hvorfor du vil ha bevis på at motparten er skyldig... Håper virkelig den gjengse Teslasjåfør er "bedre" enn det refereres til her i de siste poster.

Disclaimer: Dette er ikke rettet mot noen av dere, og jeg skjønner at det er spøk mesteparten av det, men vil for sikkerhets skyld nevne det i tilfelle noen leser denne tråden og tar det for god fisk.

mr.rs4

Ok, kanskje det.
MEN om du blir stoppet og har kjørt for fort, men politi mannen er ikke helt sikker på om det var deg, eller nabo bilen som kjøre for fort. Så ser han kamera i bilen, hva gjør du da? Gir det til han om han spør om å få se.

Om jeg hadde unnslippe en bot for å ikke "låne" bort kamera, så gjør ihvertfall jeg det, om jeg har det valget da.
Annonse på Finn.no

sn0le

Kan man ikke bare stå for sine handlinger og ta det som en mann og innrømme at man kjørte for fort?
Eller er det slikt som kun idioter gjør?
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

mr.rs4

Ja, kanskje er jeg en idiot  i dine øye ;D
Jeg står ihvertfall ikke først i køen for å ta imot en bot, om de ikke kan bevise at jeg har kjørt for fort. Har de bevis er det annen sak.
Annonse på Finn.no

jazzwheel

Noen som vet om firmaer i Osloområdet som monterer slikt?

Har ikke sikkerhetspakke, hva enn det måtte betyr for montering.

F_P

Jeg har firma og gjør slikt :)
Flere andre også. Noen har firma, andre tar det vel på privaten. Prisen er vel stor sett den samme over alt, +/- 1500,- Jeg tar - ;)

rmr

Sitat fra: F_P på fredag 22. mai 2015, klokken 10:51
Jeg har firma og gjør slikt :)
Flere andre også. Noen har firma, andre tar det vel på privaten. Prisen er vel stor sett den samme over alt, +/- 1500,- Jeg tar - ;)

Har du vært i Bergen for monteringsjobber også? Eller vet du om noen som kan påta seg en jobb i Bergen?
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

F_P

Jeg har ikke vært på tur over fjellet, men kan nok alltids ordne det man stiller med nok biler (7-10 stk) + et lokale. Lite reisetillegg på prisen for å dekke overnatting etc.. Koster jo ingenting å fylle "drivstoff" på veien  ;D

Alternativt Bilradiospesialisten om de nå har fått prøvd seg på en Tesla. Hadde to stk som kom over fjellet for noen uker siden grunnet manglende ønske om å være prøvekaniner der.

Ellers lurer jeg på om ikke John A. Taher hadde tenkt seg over for å montere, men husker ikke om det var Bergen eller Stavanger det var snakk om. Se facebook-gruppen - https://www.facebook.com/groups/505917936147324/

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA