Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøper vi flere biler pga elbilens eksistens?

Startet av kfrise, tirsdag 20. januar 2015, klokken 11:09

« forrige - neste »

kfrise

Elkonverteren virker ikke lenger, og den har noe begrenset kjørelengde, så batteripakkene må nok rekondisjoneres noe. Har flyttet og har ikkje lenger lademuligheter, så da blir det til å selge denne.
Kjørt 45000 km. Bilen står på Gjettum.
Bud mottas.

Mvh
Kim
Tlf: 47465114

Elmo

Hva mener du med "Elkonverteren" ??  Hvordan arter problemet seg ?
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

kfrise

DCDC konverteren. Den lader batteripakkene, men ikke bruksbatteriet, og da slår en sensor inn som gjør at den ikke vil kjøre. Displayet har litt for mange gule og røde lys. Den starter og motoren sviver fint, men den røde Stop knappen lyser

Matheus

Korleis batteripakka ser ut? Hva var rekkevidde? Når ladelampe kommer (%soc)?
Leaf 30 og Partner Teppe Electric, Ryobi batterigressklipper :)
Før: I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, H-rv

Finn DK

Hej kfrise

Jeg har sendt dig en email for 3-4 dage siden, jeg venter stadig på dit svar.

Med venlig hilsen,
Finn
Peugeot 106 E, under op/ombygning til LiFePo4
0 km kørt

kfrise

Har ikke utstyr til å sjekke batteripakken, men ustabil rekkevidde mellom 15 og 30 km.

pwb



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA