Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Må jeg ha med egen type 2 ledning for å lade på Hovden?

Startet av Batteritralla, mandag 19. januar 2015, klokken 20:32

« forrige - neste »

Batteritralla

#15
Var ikke mye "inspirert kjøring" som skulle til før effekten var nede på "TDI" nivå....

Dvs at FW 6.1 fremdeles er raskt ute med å bestemme hvor mye du tillates å gasse før den ødelegger morroa
Jeg forbeholder meg retten til å ha positive og negative meninger om Model S, selv om jeg har solgt min :-)

D.O

Sitat fra: Batteritralla på mandag 19. januar 2015, klokken 23:17
Kan bekrefte at etter å ha installert 6.1 (2.2.92) så er responsen når man "flater" pedalen i 50-60 km/t tilbake  ;)

Det har ikke vært forhold som mulig gjør å evaluere om bilen reduserer effekten ved belastning over tid.
støttes!
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

NilsRo

Sitat fra: Batteritralla på tirsdag 20. januar 2015, klokken 21:11
Var ikke mye "inspirert kjøring" som skulle til før effekten var nede på "TDI" nivå....

Dvs at FW 6.1 fremdeles er raskt ute med å bestemme hvor mye du tillates å gasse før den ødelegger morroa

Varmt batteri?
Tesla Model S P85, sort, 19" vinter, 20" sommer

Alle pakker untatt: +pakke, sikkerhetspakke og ekstra barneseter.

Bekreftet 25/10 2013
I produksjon fra 02/02 2014
I transitt fra 07/02 2014
Levering 29 mars 2014, Drammen
VIN 29805

Oggen

Har merket at denne begrensningen kommer MYE tidligere enn på 6.0.
Ikke at det er noe problem, det bare bekrefter min teori om at høy effektuttak ved kaldt batteeri er skadlig. Derfor kjører jeg som tidligere diesel skuter bilen "varm" før jeg drar på.

Batteritralla

Det er ikke snakk om at det er kaldt batteri som forårsaker dette.

I dag kjørte jeg opp 35 kw ila et par timer. Begrensningen kommer da også.
Jeg forbeholder meg retten til å ha positive og negative meninger om Model S, selv om jeg har solgt min :-)

John24

Fikk du noen løsning på den reduserte effekten? Jeg har eksakt samme problematikken på min P85.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA