Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ekstrautstyrstråden

Startet av Trustno1, fredag 16. januar 2015, klokken 18:56

« forrige - neste »

Pompel

Søren å. Måtte ut og teste, men ingen ladeluke som spretter ut om jeg holder inn knappen på FOBen :(
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

tho

Kjekt.. :D hvorfor har de ikke sagt noe om dette? :o
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

2new

--
Mvh Tony

23.05.14   - S60
Nov. 2017 - S75

Tuxedo

Da har vi vel fastslått at dette kom i .77 revisjonen, og at vi som ikke har fått den ennå bare får vente.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

satheesh.net

Sitat fra: tho på tirsdag 30. desember 2014, klokken 22:28
Kjekt.. :D hvorfor har de ikke sagt noe om dette? :o

Tipper det er pga nedenstående innlegg ...

Sitat fra: Tuxedo på tirsdag 30. desember 2014, klokken 23:41
Da har vi vel fastslått at dette kom i .77 revisjonen, og at vi som ikke har fått den ennå bare får vente.

De ønsker neppe at samtlige (så og si) skal kontakte Tesla og etterspørre denne oppgraderingen.

nightflare

Tesla Model S 85
Levert torsdag 18. Desember 2014

dotten

Sitat fra: finn_roen på mandag 29. desember 2014, klokken 23:21
Hadde problemer med å åpne ladeluken på bilen i går, det var minus grader og da jeg valgte å åpne luken fra skjermen i bilen, klikket det fra luken, men den ville ikke gå opp.
Fulgte tidligere råd fra Tesla om å skyve baklykten litt bakover da ladeluken kunne være i klem, men det hjalp heller ikke, så jeg fant en plastikk spade (sykkelslange spade) og hjalp luken litt i det jeg åpnet luken fra mobilen, kan mulig være litt is som har hindret luken i å åpne..

Ta en tape bit, og fest over magneten inne i luken. da blir det ikke vakum. Dette skjer også i regn, annbefales.
S85

P85D fra mars 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA