Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Første "langtur", tips?

Startet av fimreite, fredag 16. januar 2015, klokken 18:22

« forrige - neste »

fimreite

Hei :)

Jeg har importert vår Renault kangoo maxi ze, og brukerhåndboken er på fransk. Siden jeg ikke er særlig stødig i fransk har jeg behov for en brukerhåndbok på norsk eller engelsk.

Jeg har leitet på nettet, og funnet en brukerhåndbok på tysk for phase 1 som jeg bruker. Men dette er ikke optimalt.

Derfor lurer jeg på om noen her har en link til enten norsk eller engelsk brukerhåndbok til phase 2 kangoo maxi ze?

Jeg håper noen kan hjelpe meg. Hvis ikke må jeg bite i det sure eplet og bestiller en fra Renault.

-Tøger

calefranco

Hei Tøger,
Jeg har nylig kjøpe en brukt Kangoo ZE. Den har brukerhåndbøker på svensk. Iom at jeg er halvt fransk, så kunne jeg ha byttet med deg, men problemet er at jeg foretrekker å beholde bøkene på svensk med tanke på evt videresalg (kanskje om ett år). I tillegg er min Kangoo phase 1 (februar 2013). Jeg mener å ha sett brukermanual på nett ett sted, på norsk eller engelsk, men husker ikke hvor, dessverre...

fimreite

Tusen, tusen takk, Kaiat! Du er herved min kangoo ze helt!

Hvordan fant du disse? Jeg har googlet meg grønn og blå, uten resultater.

Og en takk for tilbudet til deg også, calefranco :)

kaiat

Hehe, jo takk for det. Jeg fant de da jeg kikket litt rundt på http://www.e-guide.renault.com/portail/. Den linken har blitt lagt ut før her på forumet, så sånn sett har jeg ikke alene æren for dette...

Renault var tidligere veldig flinke til å legge ut brukermanualer på hjemmesidene sine. Til og med eldre utgåtte modeller var det mulig å laste ned en manual til, men nå er det visst slutt på dette. >:(

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA