Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: S85D kjøpere, status på bestilling + diverse info

Startet av Superduper, torsdag 15. januar 2015, klokken 16:58

« forrige - neste »

Superduper

Hei. Skal kjøre fra Kongsberg til Strømstad i morgen. Hvor mange ganger og hvor bør jeg lade på veien? Jeg er litt hard på labben og blir sikkert å ligge i 120 på hovedveiene, så forbruket blir nok litt høyt.

Häger

Kjører du via Horten-Moss, er det snakk om ca 17 mil. Du behøver dermed ikke lade i det hele tatt. Skal du tur retur, anbefaler jeg SC på Solli, utenfor Sarpsborg.

Vh Häger

turfsurf

Sitat fra: Häger på søndag 28. desember 2014, klokken 19:21
Kjører du via Horten-Moss, er det snakk om ca 17 mil. Du behøver dermed ikke lade i det hele tatt. Skal du tur retur, anbefaler jeg SC på Solli, utenfor Sarpsborg.

Vh Häger

Ville kjørt via Drammen og tunnellen, skal du tilbake så kan du lade enten på SC Solli (ganske ofte opptatt der) eller SC Lier Sør (Nordgående). Skal du innom Nordby så er det ofte 11kW lading tilgjengelig der (skal komme 22kW og).
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Trallalala

Skal du tur/retur? Uansett er det vel greit med en kort pitstop på Solli. Der er det både kafé,  bensinstasjon og toalett. Du kommer også begge veier med en lading en av veiene, men selv liker jeg bedre småstopper, så ville nok ladet litt begge veier. Smak og behag, og ikke noe problem.

Superduper

Takk for gode svar folkens, da blir det Solli!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA