Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hurtiglader Danmarksplass - betalingsmetoder

Startet av ctr46, onsdag 14. januar 2015, klokken 19:02

« forrige - neste »

ctr46

Snart kommer en ny bil i huset og jeg har en fra før. Hvordan blir det med styring av bilene via appen da? Kommer det opp valg av den ene eller den andre når jeg åpner appen?

Har ikke snakket med Tesla enda, men tenkte kanskje noen her har erfaring.
85D

Havebigfun

Ja- du kan velge hvilken bil du vil ha kontakt med. Neste gang tar appen kontakt med samme bil som sist- så kan du gå ett skritt tilbake i menyen for å velge den andre- lettvint og funksjonelt :)

ctr46

Sitat fra: Havebigfun på lørdag 27. desember 2014, klokken 14:18
Ja- du kan velge hvilken bil du vil ha kontakt med. Neste gang tar appen kontakt med samme bil som sist- så kan du gå ett skritt tilbake i menyen for å velge den andre- lettvint og funksjonelt :)

Det er jo perfekt!:) nesten litt overrasket over at de har tenkt på det. Men positivt overrasket i alle fall!

Takk for svar:)
85D

Havebigfun

MR Tesla

Blir ikke noe problem for oss- kona tilbys en 85D i bytte med i3-en hun nekter å bytte i3 med en ny Tesla- hva har jeg gjort feil- kanskje hun har fått Tesla allergi - får klare oss med en Tesla(P85D) ;D

Muffinman

Havebigfun

Ny kone - aldri i livet.
Den mulige allergien kommer vel av at MR Tesla er "full" av Tesla til godt over ørene- på godt og ond.

VigdisA

Sitat fra: MR Tesla på lørdag 27. desember 2014, klokken 20:44
Blir ikke noe problem for oss- kona tilbys en 85D i bytte med i3-en hun nekter å bytte i3 med en ny Tesla- hva har jeg gjort feil- kanskje hun har fått Tesla allergi - får klare oss med en Tesla(P85D) ;D
Ojda, men rakk hun noen gang å kjøre den gamle Teslaen før du solgte den? De fleste er jo "solgt" så fort de har kjørt model S en gang.
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA