Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ladekabelhjelp ønskes!

Startet av Hyperstress, tirsdag 13. januar 2015, klokken 21:11

« forrige - neste »

erot

Omvendt for min del. Trenger varme til min skjøre rygg, men hater å bli kokt i XXXXXX  ;D  Lurer på om de er separat kablet? I så fall er vi bare en SW-update fra å kunne justere separat. Det er jo det eneste riktige.

shb

#16
I min Signatur er rattet i skinn. Ble fortalt at en måtte ha utvidet skinn pakke nå for å få det. Hadde en ny lånebil.  Plast ratt. Men bedre støydempet ja. Mye skarpere bremser også. Hadde den under DU bytte. Bedre seter, tja.
Tesla Model S Signatur P85 og Leaf Tekna 2014, blir byttet i en e-Golf med VP.

Muffinman

Ganske sikker på at min P85 har skinnratt? Blir skuffet hvis neste bil kommer med plast.

Dennis

Det kan jo ikke være mulig, til og med billige biler har i det minste skinnratt.

Hyperstress

@Shb
Rart om noen nye har skinn og noen har plast. Tror det nesten ikke før jeg ser det. Men plast altså? Skulle tro det var imitert skinn i så fall.
Var det samme stoff som armlenet, og nedre del av dash?
Mitt er skinn i alle fall.

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Foleson

Og så har nye biler Ionizer. Ikke noe jeg fikk med min i mars i alle fall.
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

shb

Det var en av de som har sluttet i Bergen som fortalte dette i oktober 2013. Merket forskjell på lånebilen og min ja. Var hardere "materiale" på armlene og rattet.
Tesla Model S Signatur P85 og Leaf Tekna 2014, blir byttet i en e-Golf med VP.

Dennis

Hvis man bare fikk skinn ratt med premium pakken er jeg ganske sikker på det hadde stått på premium pakken. For den pakken sliter veldig med å forsvare kostnaden med de få forskjellene som er.

lurium

Premium pakken gir jo bare litt ledlys og alcantara i dørene. Samt skinn som blir raskere slitasje på under dash. Så å betale 28 høvdinger for det er penger rett ut vinduet.

Led lysene kan ettermonteres for 500 lapp i frunk og trunk med ledlist fra jula :)

BMW850

Trodde absolutt alle bilene hadde skinnratt  :o En god grunn til at jeg egentlig ikke har vurdert P85D er at jeg var så heldig at bilen min ble produsert de få månedene siste vinter hvor den utvidede skinnpakken også inkluderte skinn oppå dashboardet med matchende sømmer som i resten av bilen. Gir ett mye mer eksklusivt inntrykk og det burde ha vært standard. Nå kostet også denne skinnpakken 15900,- så man fikk mye mer for pengene!
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

OleJA

Sitat fra: Muffinman på fredag 26. desember 2014, klokken 20:32
Ganske sikker på at min P85 har skinnratt? Blir skuffet hvis neste bil kommer med plast.
Jeg fikk byttet ratt på min P85 på service pga løst skinn. I begynnelsen var jeg overbevist om at det nye rattet hadde imitert skinn, eller plast siden det føltes mye glattere. Etter noen uker med  'innratting', så har det fått den gode gamle skinnfølelsen.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Muffinman

Jeg har også byttet ratt på grunn av en feil i skinnet. Fikk et likedan, uten feil naturligvis. Snart et år siden.

Hyperstress

Når skinnet et nytt så er det glatt og matt, så blir det klissete, fettete og glinsende etter hvert. Jeg foretrekker det første.. :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Car-El

Sitat fra: Hyperstress på lørdag 27. desember 2014, klokken 16:49
Når skinnet et nytt så er det glatt og matt, så blir det klissete, fettete og glinsende etter hvert. Jeg foretrekker det første.. :)

Ta vare på bilen! Bruk kjørehansker!

Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

RonnyØ

Husqvarna Automower 320

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA