Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Firmware 6.1

Startet av diax, tirsdag 13. januar 2015, klokken 19:30

« forrige - neste »

ghabbe

Sitat fra: ghabbe på mandag 05. januar 2015, klokken 19:42
Er det noen som har fått med seg når det kommer oppdatering til IOS?

Da kan jeg svare på mitt eget spørsmål. Den kom nå. :) Ser fram til lengre forvarming!

LeifA

Sitat fra: LeifA på tirsdag 06. januar 2015, klokken 07:57
Etter oppdatering av appen opplever jeg ofte å ha problemer med å sende kommandoer til bilen. I følge telefonen selv så har den god WiFi forbindelse med bilen, men appen fra Mitsubishi hevder at den ikke har kontakt med bilen og symbolet for forbindelse i appen er rødt. Opplever ofte at dette varer i flere minutter før det plutselig løser seg. Telefonen er en Sony Experia E1 med Android 4.4.2. Er det andre som opplever noe liknende?

For å følge opp dette med å svare til seg selv:

Kan se ut til at bilen ikke liker at en iPhone er koplet til bilen samtidig. Ser at når jeg skrur av WiFi på iPhone, som er i matchet med bilen, så forsvinner problemet. Kan se ut som om det ikke hjelper å bare avslutte Outlanderappen på iPhonen. Den må også koples fra bilens nettverk.
LeifA

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA