Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjøpe med eller uten varmepumpe?

Startet av hhtngo, tirsdag 13. januar 2015, klokken 10:42

« forrige - neste »

tinker

Sitat fra: Eyvind på onsdag 29. april 2015, klokken 09:46
Vi har montert en 22 kW lader utenfor rådhuset i Songdalen kommune (nabokommune av Kristiansand). Denne skal fungere for Zoe, men det er en som har testet og det fungerte ikke.

Hvis noen andre tilfeldigvis er i nærheten med en Zoe, stikk gjerne innom og prøv! Adresse Songdalsvegen 53. (Den ligger ikke inne på ladestasjon-oversikten enda.)

Jeg har prøvd denne flere ganger uten hell, står bare "check charging station" i displayet. Jeg bor i Brennåsen, så jeg kan stikke bortom når som helst og sjekke
2017 TMS 75D
2014 Sort Renault Zoe INTENS

Eyvind

Det er ikke du som har vært i kontakt med kommunen om dette?
(Sånn for å utelukke at det dreier seg om EN eller flere Zoe som har problemer her.)
Eier av Citroen Berlingo 5-seter, modell 2002, stort sett originale batterier. Vår eneste bil - en periode.
Har dessuten en el-sykkel og en Makita 18 v drill med mer!

tinker

Jeg har ikke pratet med kommunen om det nei
2017 TMS 75D
2014 Sort Renault Zoe INTENS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA