Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av siforko, mandag 12. januar 2015, klokken 16:01

« forrige - neste »

siforko

Noen som kommer innpå bilen sin via car-net i kveld ?
Kjører E-Golf FL300

dso

Prøvde nå, og det fungerte for meg.

siforko

Ser at Telenor har store problemer på vestlandet i kveld, er nok der problemet ligger.
Kjører E-Golf FL300

Nickelilltroll

Till dere som vill klage og si ifra som jeg gjort om denne ikke-fungerende car-net app. Ring 24033260, er en karl hos møller runt osloområdet, tar emot alt ang. problemer og klager vedrørende dette.  8)

Ringte selv pga inloggingsproblemer. Fikk samme beskjed som dere andre-serverproblemer....Det andre var denne fine on/off værme til frontvindue via app. Den finnes ikke på biler producert FØR uke. 45.  :o

Har ikke akseptert dette og meldt ifra til min møllerselger.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Sidewinder

Sitat fra: Nickelilltroll på lørdag 27. desember 2014, klokken 22:05
Till dere som vill klage og si ifra som jeg gjort om denne ikke-fungerende car-net app. Ring 24033260, er en karl hos møller runt osloområdet, tar emot alt ang. problemer og klager vedrørende dette.  8)

Ringte selv pga inloggingsproblemer. Fikk samme beskjed som dere andre-serverproblemer....Det andre var denne fine on/off værme til frontvindue via app. Den finnes ikke på biler producert FOR uke. 45.  :o

Har ikke akseptert dette og meldt ifra til min møllerselger.

Hmm så det er mange slike små forskjeller på biler produsert tidlig kontra senere. Det er jo en utrolig kjip følelse og vite at man ikke kan feks skru på varme på frontruta via app. Når biler produsert noen uker senere kan det.

Tipper det ikke finnes noen slik informasjon heller hvis man ikke snakker med akkurat en ekspert på området...

Kent

Verste av alt er jo at rett etter forrige oppdatering, så hadde i allefall jeg mulighet til å slå på rutevarmen via app og nett, så ble det plutselig tatt bort, og nå er det ikke "teknisk mulig".

Jeg tror det må være noe svakheter i selve varmetrådene på de første utgavene, at de ikke tåler å stå på over lengere tid, men det er ikke akkurat lett å få bekrefta fra noe hold.
Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

Råde

Sitat fra: Kent på mandag 29. desember 2014, klokken 00:49
Verste av alt er jo at rett etter forrige oppdatering, så hadde i allefall jeg mulighet til å slå på rutevarmen via app og nett, så ble det plutselig tatt bort, og nå er det ikke "teknisk mulig".

Jeg tror det må være noe svakheter i selve varmetrådene på de første utgavene, at de ikke tåler å stå på over lengere tid, men det er ikke akkurat lett å få bekrefta fra noe hold.
Hvem har du snakket med, da? Det høres jo merkelig ut at det plutselig ikke er mulig så det burde være en bedre forklaring (som du jo er inne på).
e-Golf | X75D

Nickelilltroll

Er mange fler som opplevet samme med funksjonen før værmetråder på app blir borte etter oppdateringen. Ring numret jeg skrev lenger opp her, personen som sitter der har svar på alt angående car-net.
MEN det er ikke bare gode svar, jeg har tatt min sak videre og venter på svar fra møller, via førhandleren.

Er bare dumt at vi som kjøpt før uke 40 ikke har mulighet å få denne funksjon. Skal vare en softwareoppdatering i bilen som ska til mener jeg.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

elfosilen

Er det flere som ikke kommer inn i kveld?

nilskt

Jeg kommer inn nå. Har bare hatt bilen siden sist onsdag, men har aldri opplevd noen problemer med Car-net.
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

torgrand

Funker hos meg nå. Må også si at jeg har sjeldnere har problemet nå enn i begynnelsen.... Eller kanskje det bare er at man ikke bruker så ofte...??

elfosilen

Elbert

Jeg kommer ikke inn nå. Har prøvd en times tid.

Bigmac

Hei, hva har dere egentlig funnet ut/ blitt fortalt av Møller; kommer de til å fikse alle disse tilkoblingsproblemene som dere opplever (altså; jobber de med saken), eller blir det ikke bedre...?
Jeg venter på min bil, og kunne jo ønske meg at problemene er løst innen våren

nilskt

Jeg tror det som skjedde i går kveld var en global feil, altså nedetid som gjaldt alle. Jeg har ikke hatt tilkoblingsproblemer før eller etter.

Imidlertid mangler jeg funksjoner i Car-net som andre har (for eks. programmeringen av avgangstid)
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA