Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: En liten dekk- og felgguide

Startet av satheesh.net, mandag 12. januar 2015, klokken 12:42

« forrige - neste »

Sofus

Model S

chal

God Jul fra meg og!
Jeg har hatt min S85 i et år og kjørt 27000. No problem - bare nydelse.
Dette er en fantastisk bil og en av de flotteste gjenstander jeg noensinne har eid!
Det er fortsatt interessant å følge forum. Stort sett er jo stilen hyggelig her og moderatorene gjør sin jobb bra - takker.
Jeg er overbevist om at vi er deltagere i en revolusjon og at fossilene vil bli feid av banen, med økende hastighet. Jeg tipper at innen 5 år er 2nd hver nye bil som kjøpes en elbil.

Sulle

Model 3 LR 2019
Model S 75D 2017
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland

Mr.Hansen

Fikk min P85 i Mars og har kjørt i 12.400km. Maken til bil skal du lete lenge etter, hlt fantasitisk å kjøre. Alt annet blir helt så forrige århunderet.

Men det blir en jul uten Tesla for min del da jeg solgte min kjære P85 til ei hyggelig svensk jente.
Det blir en ny jul for meg i Mars, da kommer Tesla Drammen med en ny P85D til meg.

Så god jul til dere Tesla eiere og de som drømmer om å eie en Tesla!
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

Jaws

God Jul fra en som foreløpig bare venter og gleder seg til nissen kommer med en P85D i late mars en gang
Grå P85D, 21", tech, luft, karbon, ultra hifi, next-gen seter.

O heilage hjul til alle tesla folk i det hele land.

lurium

God Jul fra bæææærgen også. Ny julaften i mars/april :)

MR Tesla

Klar for bilen: Tesla toch screen leather gloves- thanks Elon :)

ELbilist1

God jul folkens! Spesiell hilsen til et norsk par jeg traff i Hjørring en kveld
Tidlig i August som skulle sørover i en Hvit. Jeg kom fra Rivieraen i
min Røde ELvira! Også til det paret jeg traff på Ibis i Lyon, takk for Kaffe!

Har hatt bilen siden 19 Sept 13, men på vei til julefeiring, fikk jeg 8
Feilmeldinger og bilen står nå i Stavanger..... Mens jeg kjører Mb - C

GOD JUL UANSETT, og takk for hyggelig skriving hær på forumet!
Jeg har lært mye!! :)
:) Ren nytelse, hvær dag!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA