Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Premium Center Console

Startet av Stig O, mandag 05. januar 2015, klokken 13:44

« forrige - neste »

chrisandre

Fikk visst litt tvetydig svar fra forhandler forleden dag...
Bilen stod som "inn" på Wolfsburg fra og med 25.04 (pga. kvalitetskontroll, ifølge forhandler).
Bilen har deretter blitt sendt "ut" fra Wolfsburg og "inn" på Bremerhaven sånn ca. 11.05 (kanskje litt før).

Forhandler mente at bilen kanskje skulle på neste båt (torsdag/fredag) eller i neste uke (mandag/tirsdag).

Får ingen dato før bilen har kommet til Bekkelaget, og der er det som sagt tidligere her, forsinkelse på 2 uker pga. mange biler som har kommet på en gang.

Men en glad nyhet var at forhandler skulle få bilen sendt direkte til seg etter at den har ankommet Bekkelaget, slik at dem skulle ta hele klargjøringen for å spare tid! YAY!  :)

gteowner

Fikk endelig bekreftet leveringsdato i dag, får bilen levert 22/5, det blir på dagen 6 måneder etter bestilling. :D

toreolav

Fikk endelig et skikkelig svar på hvorfor levering har tatt så lang tid, ifra en selger på VACN forumet.

Noen GTE``er som er ferdig produsert holdes igjen på fabrikken for en kvalitetssjekk av bilens bensintilførselsslange. De sendes fortløpende straks dette er sjekket/utbedret. Dette gjelder for øvrig kun biler som allerede er produsert. På nye biler som produseres fremover er dette løst og de sendes fortløpende etter at de er produsert.

Gladmelding for alle som har produksjonsdato rett rundt hjørnet :)

Knatten

Nye muligheter.

Autoprogress ligger på bekkelaget i dag..

http://www.vesselfinder.com/?imo=9131967

Knatten

Kires

Da har jeg endelig fått avtalt overlevering av bilen. Bilen ble ferdig prod i uke 15\16 og får den overlevert 27.05. Var på båt og skulle ankomme Oslo i dag.
Happy :)!
Bmw i3 120ah
E-tron 50

chrisandre

Da har bilen min i dag endelig ankommet Bekkelaget! Fått levering tidligst førstkommende fredag (22/5), evt. mandag (25/5). Kommer litt ann på transport til forhandler, klargjøringstid, osv.

Det er awesome! Er jeg heldig så er det bare 4 dager igjen å vente!  ;D

Knatten

Da har jeg og fått bekreftet at bilen er her, og levering med neste uke....

Knatten

autofil

anorway

Sitat fra: chrisandre på mandag 18. mai 2015, klokken 15:26
Da har bilen min i dag endelig ankommet Bekkelaget! Fått levering tidligst førstkommende fredag (22/5), evt. mandag (25/5). Kommer litt ann på transport til forhandler, klargjøringstid, osv.

Det er awesome! Er jeg heldig så er det bare 4 dager igjen å vente!  ;D

Mandag 25 Mai. er helligdag, så tror nok ikke forhandler er åpent da.

Virker som det kom inn en del biler denne uken! Jeg skal også hente min neste uke.

Kires

Bmw i3 120ah
E-tron 50

chrisandre

Sitat fra: anorway på tirsdag 19. mai 2015, klokken 11:55
Mandag 25 Mai. er helligdag, så tror nok ikke forhandler er åpent da.

Virker som det kom inn en del biler denne uken! Jeg skal også hente min neste uke.

Faen sant det...! Jaja, forhandler snakket om fredag, så får bare krysse fingrene!  ;)

autofil

min kom til Norge forrige helg.

Oy!

Og da fikk jeg vite at min bil er på vei fra Bremerhaven nå og er i Oslo ikveld. Så regner med overlevering i slutten av uke 24. Gleder meg!

HybridGTE

Sitat fra: Oy! på torsdag 28. mai 2015, klokken 14:30
Og da fikk jeg vite at min bil er på vei fra Bremerhaven nå og er i Oslo ikveld. Så regner med overlevering i slutten av uke 24. Gleder meg!

Da har bilen din ankommet Møller Bil Lillehammer hvis din bil er en hvit GTE. Håper min også kommer snart. Ble produsert i uke 22 og håper på uke 24. Gleder meg voldsomt fordi den ble bestilt 16 oktober 2014.

Oy!

Min er i limestone grey.. Men skal til Lillehammer ja.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA