Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Premium Center Console

Startet av Stig O, mandag 05. januar 2015, klokken 13:44

« forrige - neste »

chrisandre

Jeg vet ikke, tror uansett man får ganske lite info ut av den uansett..

Skulle egentlig fått bilen nå til uka (uke 20). Men er vel pent nødt til å vente et par uker til da   >:(

chrisandre

**Oppdatering** Bilen min er på båten, fikk jeg beskjed om i dag! Da blir det nok utlevering i løpet av noen få dager håper jeg!  ;D

tomrfo

Trur det er mange som blir fornøyd di neste dagene no. fikk også beskjed i dag at bilen er kommet til Norge, hadde produksjon i uke 17. :)

chrisandre

Det virker sånn ja. Jeg hadde også produksjon uke 17  :D

Knatten

Hmmm.

Min ble produsert uke 16, men jeg har ikke fått noe beskjed enda :-(

Men godt å høre at ting har begynt å røre seg for noen ihvertfall :-)

Knatten

Cydonia

Min kom til landet i dag (hurra!), men det er visst utfordringer med klargjøring og registrering pga. mange biler som har ankommet Bekkelaget samtidig. Er forespeilet levering 27. mai.
Hyundai KONA electric 2018

chrisandre

Sitat fra: Cydonia på mandag 11. mai 2015, klokken 21:22
Min kom til landet i dag (hurra!), men det er visst utfordringer med klargjøring og registrering pga. mange biler som har ankommet Bekkelaget samtidig. Er forespeilet levering 27. mai.
Det hørtes skikkelig drøyt ut! Hvilken forhandler har du? For min del hørtes det ut som om klargjøring skulle fikses på en dag, og at jeg får den i løpet av uka. (Merk: har ikke fått noen dato enda da)

Cydonia

Sitat fra: chrisandre på mandag 11. mai 2015, klokken 22:11
Det hørtes skikkelig drøyt ut! Hvilken forhandler har du? For min del hørtes det ut som om klargjøring skulle fikses på en dag, og at jeg får den i løpet av uka.
Forhandler i Oslo (Kalbakken).
"Vi har for tiden store utfordringer på Bekkelaget hvor bilene klargjøres og registreres da det har kommet mange biler samtidig."
Hyundai KONA electric 2018

autofil

Jepsi pepsi! Bilen kom til Norge i helgen og kan hentes hos Møller Romerike den 20. mai;-) Glede!

chrisandre

Klargjøring og registrering er det vel forhandler som er ansvarlig for? I hvertfall i forhold til norskmontert utstyr og påsetting av skilt regner jeg med.

Jeg har Møller Romerike, må ringe og høre hvordan det ligger an for min del.

toreolav

Fikk beskjed fra min selger på Møller Bil Ryen at min bil går fra Tyskland i løpet av uka/tidlig neste uke, og var dermed ikke med båten med deres biler :( Bilen var ferdig produsert 24.4.

Knatten

Heisann.

Min var ferdig produsert 16/4, og selger (samme sted som du) kan ikke si noe annet enn at den står i Bremerhaven.......

Dag

Oy!

Min var ferdig produsert for noen uker siden men stod fremdeles i Wolfsburg ifølge selger på Møller Lillehammer..  :( Jeg var sikker på den var i Bremerhaven.. Så blir vel ikke bil på meg før i begynnelsen av juni..

Knatten

Jeg har vel egentlig sagt Juni til meg selv jeg også.

Så får det heller være en gledelig overaskelse hvis den dukker opp til uka....
Den står ihvertfall i Bremerhaven..

Knatten

Kires

Min ble produsert uke 15\16 og ble endelig sendt fra fabrikken i går. Så får jeg bare håpe det kommer en båt som vil ta den med snart!
Bmw i3 120ah
E-tron 50

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA