Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Premium Center Console

Startet av Stig O, mandag 05. januar 2015, klokken 13:44

« forrige - neste »

tuttifrutti

Sitat fra: HybridGTE på onsdag 29. april 2015, klokken 13:01
Endelig fikk bilen min produksjon uke 22 og blir da en 2016 modell. Verdt å vente litt ekstra for å få 2016 modell.
Hvordan vet du at det blir en 2016 model?
Jeg har produksjondato uke 23.

Eirik76

Sitat fra: tuttifrutti på onsdag 29. april 2015, klokken 19:16
Sitat fra: HybridGTE på onsdag 29. april 2015, klokken 13:01
Endelig fikk bilen min produksjon uke 22 og blir da en 2016 modell. Verdt å vente litt ekstra for å få 2016 modell.
Hvordan vet du at det blir en 2016 model?
Jeg har produksjondato uke 23.

Min selger har i hvert fall sagt at produksjonen av 2016 modellen starter i uke 22.

HybridGTE

Bestilte min GTE 16.oktober 2014. Forandret bilen når man kunne velge Serron 18" felger. Tror det førte til at bilen fikk levering seinere.

Biler som har produksjon før uke 21 blir 2015 modell, mens fra uke 22 blir det en 2016 modell. Bare flaks at det ble en 2016 modell for min del. Er blitt fortalt av min selger at fabrikken begynner å produsere ny årsmodell fra uke 22. Dette gjelder alle modeller av Volkswagen.

tuttifrutti

Ok, HybridGTE. Dette var gode  nyheter for meg ogsååå.

tuttifrutti

Er nysgjerrig på hva 2016 modellen har. Ikke noe info ute på google.

HybridGTE

Har opprettet en side på Facebook som heter : Vw Golf GTE Norge

Gå gjerne inn på siden og trykk liker. Når du får din nye GTE kan du sende inn bilde(r) av bilen din. Prøver å samle noen av de ivrige fans.

Siden er akkurat startet opp, men skal prøve å få den fin etter hvert.
Kunne ikke finne noen side om GTE som var norsk, derfor ble den opprettet.

Kommer til å legge ut diverse bilder og videoer.

Her kan vi også diskutere og stille spørsmål angående Golf GTE.

Knatten

Hvor lang tid har det gått fra deres biler(som har vært igjennom denne kvalitetskontrollen) har vært ferdig produsert til levering??

Min ble ferdig produsert 16/4, men venter fortsatt på leveringsdato...

Knatten

oebakkom

anorway

Sitat fra: Knatten på torsdag 30. april 2015, klokken 09:51
Hvor lang tid har det gått fra deres biler(som har vært igjennom denne kvalitetskontrollen) har vært ferdig produsert til levering??

Min ble ferdig produsert 16/4, men venter fortsatt på leveringsdato...

Knatten

Min var ferdig produsert 8/4, venter fortsatt på leveringsdato. Den venter på båt transport, og får ikke leveringsdato før den er på båten.

Har hørt at det er litt forsinkelser om dagen med båtene.

Sikko

Min har ventet på båt i 3 uker, noen som vet hvor ofte båten går mellom Bremerhaven - Bekkelaget?

Knatten

Det var ikke mye oppløftende å høre. ....

håper bilen min treffer bedre. ..

tomrfo

Det går båt 2 ganger i uken etter det jeg kan se, https://www.marinetraffic.com/no/ båten heter AUTOPROGRESS..

Sikko

Takk tomrfo, Ser ut til at Autoprogress nettopp har forlatt Oslo.

Knatten

Sitat fra: Sikko på mandag 04. mai 2015, klokken 21:38
Min har ventet på båt i 3 uker, noen som vet hvor ofte båten går mellom Bremerhaven - Bekkelaget?

Hei Sikko.

Når var den ferdig produsert?
Har den først vært på fabrikken til kvalitetskontroll i 2 uker etter produksjon, for så å stå 3 uker i havna?
Totalt 5 uker siden den ble ferdig produsert?

Knatten

anorway

Min ble ferdigprodusert for 4 uker siden, og har stått på havna siden da. Tror det er noen forsinkelser ute å går.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA