Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Premium Center Console

Startet av Stig O, mandag 05. januar 2015, klokken 13:44

« forrige - neste »

anorway

Sitat fra: Drive på mandag 13. april 2015, klokken 21:50
Forresten... Noen som er interessert i et separat norsk GTE-forum på et annet domene?

Jeg er positiv til det. Og hadde definitivt meldt meg inn.

chrisandre

Sitat fra: anorway på mandag 13. april 2015, klokken 22:30
Sitat fra: Drive på mandag 13. april 2015, klokken 21:50
Forresten... Noen som er interessert i et separat norsk GTE-forum på et annet domene?

Jeg er positiv til det. Og hadde definitivt meldt meg inn.

Second that!

anorway

Noen som har fått noen flere oppdateringer på bilen sin, etter at den skal ha blitt satt i produksjon? Angående levering..

Oy!

Niks, min skulle produseres denne uken, så skulle få nærmere beskjed om levering nå eller neste uke. Men håper på levering sent i uke 19 eller i uke 20!

anorway

Sitat fra: Oy! på onsdag 15. april 2015, klokken 10:47
Niks, min skulle produseres denne uken, så skulle få nærmere beskjed om levering nå eller neste uke. Men håper på levering sent i uke 19 eller i uke 20!

Ok. Min var ferdig produsert i forrige uke, men har ennå ikke fått noe oppdatering etter det. Så venter spent!

gteowner

Fikk melding denne uken om at bilen min var ferdig produsert, og forventes å være klar til levering i Norge innen 3 uker. Jeg bestilte bilen 22. november.

Fairlane

Min har ankommet landet og er til klargjøring. Levering tidlig neste uke iflg selger..
(Bestilte i Oktober)

Yiha.

BadaBing

Min var også ferdig produsert i forrige uke, men har ikke hørt et pip etter det. Sist var at de etter produksjon skulle undersøke noe/gjøre en test, og at dette kunne ta litt tid. Da har de vel funnet ut av det siden de skal levere ut biler neste uke???

Fairlane

Stemmer nok det. Jeg fikk også beskjed om at bilen ble holdt igjen for en "kvalitetskontroll" for 2-3 uker siden. Nå har de tydeligvis sluppet gjennom..

wibb

Avtalt overtakelse neste uke. Endelig  ;D

Produksjon startet i uke 11, men ble stoppet av "kvalitetskontrollen"  ???

autofil

Ahhh.... Da står bilen klar på kai i Tyskland, FERDIG kvalitetssjekket. Levering om to uker:-):-)

anorway

Sitat fra: Stein Magnus Olafsrud på tirsdag 21. april 2015, klokken 12:18
Ahhh.... Da står bilen klar på kai i Tyskland, FERDIG kvalitetssjekket. Levering om to uker:-):-)

Er visst noen problemer/forsinkelser med båtene fra Tyskland, du har vel ikke fått noe dato garantert? Tror man får det når den er på båten.

autofil

Nei - ingen konkret dato enda, men Permashine er bestilt til snarlig behandling;-)

HybridGTE

Endelig fikk bilen min produksjon uke 22 og blir da en 2016 modell. Verdt å vente litt ekstra for å få 2016 modell.

Drive

@HybridGTE: Når bestilte du for å få dette? Satt du bestillingen i vent?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA