Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Premium Center Console

Startet av Stig O, mandag 05. januar 2015, klokken 13:44

« forrige - neste »

Fairlane

Min selger kunne ikke gi noe estimat på ny leveringsdato, fikk bare beskjed om at bilene ble holdt igjen for en kontroll..
Så da får man vel leie seg bil i mellomtiden...noen tips til gunstig månedsleie i Oslo-området? (Gjerne el-bil).

MortenA

GTE spotta på Drammensveien i Oslo i dag 27.mars.

Møller utsetter lanseringen fra uke 15 til uke 17. De første bilene blir ikke levert til kunder før uke 17.
De som kommer nå er vel sannsynligvis demobiler.

Tilbakeholdelsen av bilene skyldes en ekstra nøye kvalitetskontroll. Norge er nok, selv om vi ikke er så mange, et viktig marked for denne bilen.

wibb

Jeg har også fått beskjed om det ikke blir levert noen biler før i uke 17. Jeg som håpet på levering til påske  :'(

Har slått meg til ro med at det blir enda litt mer venting men håper bare det ikke blir flere utsettelser. Ble litt bekymret når det rett før levering kommer beskjed om en måned ekstra med kvalitetskontroll. Får satse på at de de ikke har funnet et større problem men bare vil være ekstra sikker på å levere kvalitet på de første bilene ;)

wibb

Sitat fra: MortenA på fredag 27. mars 2015, klokken 18:20
GTE spotta på Drammensveien i Oslo i dag 27.mars.
...
Da er det kanskje en demobil som de ikke tok det så tungt med den ekstra kvalitetskontrollen på?  ???

Cydonia

Passerte en hvit GTE i går 27. mars i Grorudveien, Oslo. Trolig en nyankommet demobil, hadde blå "reklame" på sidene.
Hyundai KONA electric 2018

MortenA

Hehe. Ja, wibb, kanskje det, men de skal få 60 demobiler så en gang må de jo begynne å komme.

MortenA

Fikk beskjed om at min bil var til lakkering i dag. 10 dager til 3 ukers leveringstid fra nå.
Da holder de ord mht levering i uke 17.

HybridGTE

Er det noen som har fått levert sin Golf GTE enda? Tror det er mange som venter på ny bil. Mener ikke biler som er egenimportert eller kjøpt på Finn.no.

MortenA

Det vil i tilfelle overraske meg siden importøren har gått ut med et skriv til forhandlerne om at ingen kunder skal få bilene sine før uke 17. Lanseringen var som tidligere nevnt lagt til uke 15, men er utsatt til uke 17 fordi alle forhandlerne må ha fått demobiler først. Jeg tror, og håper, min bil leveres uke 17.

anorway

Noen som vet om forhandlere i Osloområdet som har fått inn Golf GTE til utstilling? Så man kan ta en kikk på den.

Vet at "Erik Arnesen Bryn" har fått den inn, men er det noen andre? Møller for eksempel?

HybridGTE

Møller Bil Lillehammer har fått inn en hvit Golf GTE demo. Skal prøvekjøre den i morgen dersom den er ledig. Etter hvert kommer vel også bilene til kundene som har bestilt på forhånd.

autofil

På sykkeltur til Drøbak så jeg en hvit parkert GTE. Antar det er en importbil. Skal sjekke om møller Romerrike har fått inn i morgen.

HybridGTE

Tips til Vw Golf GTE eiere : meld dere inn i gruppen på Facebook: vw golf gte . Tror det er en utenlansk side, men det er mange norske medlemmer der. Der kan man også dele bilder, erfaringer og videoer.

anorway

Da har jeg fått demokjørt en GTE i Oslo i dag! Morro å få testet den til slutt.

Håper på levering nå snart da, så blir det bra.

HybridGTE

Har endelig fått prøvekjørt Golf GTE hos Møller Bil Lillehammer. Den svarte til forventningene og angrer ikke på at det ble GTE. Så da er det bare å vente og håpe på rask levering. Morsom bil med mye lyd i GTE-modus. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA