Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Premium Center Console

Startet av Stig O, mandag 05. januar 2015, klokken 13:44

« forrige - neste »

chrisandre

Min har stått som "inne" på Bremerhaven (tror jeg det var, eller i allefall et sted i Tyskland) siden 25.04.
Forhandler snakket om at det var en kvalitetskontroll som er forsinkelsen.

Og at når status endres til "ut" så er den på vei inn på båt, eventuelt venter på båt på havna.

Noen som vet omtrentlig hvor lang tid det kan ta? 1 uke? 2 uker?

toreolav

Min har også stått på fabrikken siden 24.4.
Håper den slipper ut av snart! :)

Eple

Min er fortsatt byggesett..  :'( Selgeren kunne ikke gi noen info om når i år den kommer så dere er tross alt heldige.
Har dere kjøpt med standard 17 tommers hjul eller 18?
Venter på min 2016 GTE

Sikko

Sitat fra: Knatten på tirsdag 05. mai 2015, klokken 14:05
Sitat fra: Sikko på mandag 04. mai 2015, klokken 21:38
Min har ventet på båt i 3 uker, noen som vet hvor ofte båten går mellom Bremerhaven - Bekkelaget?

Hei Sikko.

Når var den ferdig produsert?
Har den først vært på fabrikken til kvalitetskontroll i 2 uker etter produksjon, for så å stå 3 uker i havna?
Totalt 5 uker siden den ble ferdig produsert?

Knatten

4 uker siden den var ferdig produsert, kom til Bremerhaven 21/4
Var ikke med båten som kom til Oslo i går.

Knatten

Begynner å bli litt utålmodig nå.

Litt over 3 uker siden den var ferdig produsert, men forhandler kan enda ikke si noe om når den dukker opp i Norge, bare at den står i Bremerhaven. Men der kan den jo tydeligvis stå i ukesvis etter hva jeg skjønner....

Knatten

gteowner

Jeg fikk melding om at bilen var produsert 14/4, og at den ville være klar til levering innen tre uker. Har fortsatt ikke fått noen leveringsdato, begynner og å bli frustrert over manglende informasjon fra selger.

Knatten

Min var ferdig produsert 16/4..... så da ligger du et par dager foran meg....

Knatten

chrisandre

Sitat fra: Knatten på fredag 08. mai 2015, klokken 17:12
Begynner å bli litt utålmodig nå.

Fint å se at det ikke bare er meg  :(

anorway

Min skal visstnok kommet på en båt eller Hvertfall snart da jeg har fått bekreftet at den ankommer kaia på Bekkelaget i slutten av uken nå.

Knatten

Denne båten ankommer Oslo I morgen..... Kommer ifra Bremerhaven....

Knatten

anorway

Sitat fra: Knatten på søndag 10. mai 2015, klokken 09:07
Denne båten ankommer Oslo I morgen..... Kommer ifra Bremerhaven....

Knatten

Ja, så da tror jeg min kommer på neste tur. Siden den ankommer Oslo i slutten av uken og det er ikke for tidlig syns jeg!

Knatten

Nei, det er absolutt ikke for tidlig.....

Det er egentlig rart VW ikke har større interess av å få de ut til sluttbruker fortere. Det er jo ganske mye kapital som er bundet opp i hver bil....

Jeg ser du skriver tidligere her at din var ferdig produsert 8/4, det er 8 dager før min som ble ferdig produsert 16/4.
Jeg har ikke fått bekreftet når min kommmer til landet, men hvis din kommer i slutten av denne uken, så skjønner jeg at jeg må smøre meg med tålmodighet ihvertfall et par uker til :-(

Knatten

chrisandre

anorway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA