Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ny DU - finnes det, eller er det "oppgraderte" gamle som innstalleres ennå???

Startet av Havebigfun, fredag 02. januar 2015, klokken 14:20

« forrige - neste »

KristianTS

Jeg har også fått beskjed at ettermontering for 2015 modell ikke er mulig med det første...

GAE

Sitat fra: mrjic på lørdag 16. april 2016, klokken 00:24
Litt gammel tråd. Har noen av dere som har kommentert i tråden fått noe info om status på montering av com module?

Eventuell har noe skriftlig info fra forhandleren?

Jeg har hatt kontakt med BOS i Oslo og fikk svar i februar om at de jobber med en ettermonterings løsning. Jeg purret på igjen idag og håper på en oppdatering.

GAE

Fra: Christoffer Nøkleby [mailto:Christoffer.Nokleby@mercedes-benz.no]
Sendt: 11. februar 2016 18:14
Til: GAE
Emne: SV: Vedr. ny B-klasse El. drive

Hei og beklager sent svar på epost.
Vi jobber på spreng med en ettermonteringsløsning på mercedes.me-app. Den blir lansert i løpet av kort tid. Takk for tålmodigheten.

God kveld,
Christoffer

-----
Bertel O. Steen AS

Christoffer Nøkleby

Kommunikasjonsdirektør | Communications Director
Mercedes-Benz Norge PKW

M: +47 920 43 567
Christoffer.nokleby@mercedes-benz.no

cid:image002.png@01CF3EC3.2652A910Facebook.com/MercedesNorge
cid:image004.png@01CF3EC3.2652A910Instagram @mercedesnorge
www.mercedes-benz.no

mrjic

Anbefaler deg å sjekke facebook gruppa til b klasse eiere. MB B250e Owners Club for mer info om siste status når det gjelder ettermontering løsning

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA