Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av model3citizen, onsdag 31. desember 2014, klokken 17:01

« forrige - neste »

model3citizen

Er ikke Statens Vegvesen en fin gjeng eller?

Tror du de fikk entrepenøren til å rengjøre Eidettunnelen etter endt vedlikeholdsarbeid?

Resultatet er nå uansett et titalls hakk rett gjennom plastidipen, dypt inn i plasten på fangeren. Så kan jeg vel si at det er greit nok, sånt kommer før eller siden. Men det er litt kjipt når det bare har gått et par uker.

Trøsten er at jeg sparer kostnaden det er for å lakkere en fanger på én mnd. :)
'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

birkeland

Au da.. Den er kjip. Det er vel ikke mulig å håpe på noen erstatning av noe slag heller vil jeg tro.

Zyntax

vet ikke så altfor mye om plastidip, men skal det ikke være mulig å "reparere" striper i plastidip, med plastidip? kan være verdt å sjekke hvertfall :)
Kia Soul Exclusive, blå med hvitt tak, bestilt i september 2014, kommer i August 2015.

model3citizen

Sitat fra: Zyntax på mandag 15. desember 2014, klokken 22:08
vet ikke så altfor mye om plastidip, men skal det ikke være mulig å "reparere" striper i plastidip, med plastidip? kan være verdt å sjekke hvertfall :)

Det er ikke snakk om striper, men snarere hakk. Har dekt over med plasti dip på boks for å unngå vannintrengning.
'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA