Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: TYPE2 ladere

Startet av sølv-pilen, onsdag 31. desember 2014, klokken 15:03

« forrige - neste »

sølv-pilen

Fikk gleden av å kjøre stille bil i haglskur, og for meg virker det som at støydempinga rundtkarosseri er mindre en på biler med mer utvendig støy.. noe som kan virke logisk, men fryktelig ulogisk når man tar i betraktning til hardt regn eller haglskurer... alt annet en fredful fuglekvitring og hørbart gress som gror...
Kvit nordisk Nissan løvblad med 6,6 kW lader
Opel Ampera-e
2 stk. 15m skjøteledning

soulcam

Haha Ja dette fikk jeg også erfare her om dagen. Jeg vet ikke om Leaf er mindre støybempene enn fossilbiler pga vektsparing ect.

Knotten

Noe må man klage på - uansett.. ::)
Minner meg om Rolls Royse eieren som klaget, for han kunne høre klokken tikke.. 8)
Nissan Japan Leaf, blå, siden juli 2013, foreløpig 88000 km - dette er moro!!
UM-EVSE ladekabel uten kladd-forskjellen på 10A og 16A føles større enn ventet!

El gresstrimmer
El tannbørste..

sølv-pilen

Kvit nordisk Nissan løvblad med 6,6 kW lader
Opel Ampera-e
2 stk. 15m skjøteledning

Ssseee

Samme når det er vann i veibanen, det er jo null støydemping. Dårligste bilen jeg har hatt på dette området.
2015 Kia Soul

Kjell Leaf

Sitat fra: Ssseee på søndag 14. desember 2014, klokken 09:51
Samme når det er vann i veibanen, det er jo null støydemping. Dårligste bilen jeg har hatt på dette området.
Jeg syns ikke den har dårligere støydemping fra hjulene enn andre biler i den klassen. Men siden dety er så få andre lyder kan den muligens virke litt mer fremtredende.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

TorC

Kjøp deg en boks byggskum og sett igang!  8)

2011- US Leaf. Elton. Beste bil jeg har hatt, men aldri mer Nissan! (Blitt mer usikker nå etter god service fra Solum Bil i Larvik...).

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.

Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Ssseee

Sitat fra: TorC på søndag 14. desember 2014, klokken 22:59

Kjøp deg en boks byggskum og sett igang!  8)

Ne, har heldigvis Tekna versjonen. Bare å skru opp volumet ;)
2015 Kia Soul

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA