Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kommer Tesla med 100kwh batteri grunnet redusert rekkevidde på D modellene?

Startet av nien, tirsdag 30. desember 2014, klokken 22:55

« forrige - neste »

nien

Car Net oppdateres i helgen.

Systemet blir derfor noe ustabilt og får begrenset tilgang fra 18.00 fredag 12. desember frem til lørdag 13. desember kl. 05.00.

urabus

Selvfølgelig nå som det funker fint hos meg!! Spennende å se hva som skjer videre....

np

Vet vi om det dukker opp noe nytt, eller om det bare er bugfixing?
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

torgrand

Fortsatt trøbbel å koble til når iphone tilkoblet Wifi her  :(

nilskt

Fungerer det når den er tilkoblet edge/3g/4g da? I så fall spørs det om du har en firewall på lokalnettet ditt som sperrer kommunikasjonsporten som benyttes.
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

torgrand

Det merkelige er at noen ganger virker det andre ganger virker det wifi andreg ganger ikke. Og det er uavhengig av hvilket wifi jeg er på (Hjemme, jobb, hoteller, familie).
Min bror har det samme mot in e-up.

Dere andre som har problemer, prøve å skru av wifi på mobilen og se om dere kommer inn da, jeg kommer inn med en gang om jeg slår av Wifi og bruker E/3G/4G.

Sonus

Jeg syns App'en har blitt betydelig kjappere. Andre som opplever det samme?

Nuvolari

Sitat fra: torgrand på søndag 14. desember 2014, klokken 23:09
Det merkelige er at noen ganger virker det andre ganger virker det wifi andreg ganger ikke. Og det er uavhengig av hvilket wifi jeg er på (Hjemme, jobb, hoteller, familie).
Min bror har det samme mot in e-up.

Dere andre som har problemer, prøve å skru av wifi på mobilen og se om dere kommer inn da, jeg kommer inn med en gang om jeg slår av Wifi og bruker E/3G/4G.

Det samme skjer hos meg men begge veier. De gangene jeg ikke får logget på når jeg er på wifi vil bytte til 4G gjøre at jeg går rett inn. Men det samme skjer også motsatt. Hvis jeg ikke får logget på når jeg er på 4G vil bytte til wifi få meg rett inn. Dette har nok ingenting med wifi eller mobildata å gjøre. Det er nok at man bytter ip adr og dermed starter en ny sesjon mot vw sin server som gjør at dette fungerer.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA