Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva må man huske etter bestilling?

Startet av phingoc, tirsdag 30. desember 2014, klokken 17:39

« forrige - neste »

Svein el-freak

Nok en bekreftelse på at det er byrokratene som styrer landet og ikke politikerne!
Blå 2019 Model3LR, 26.03.19, (30.12.16res.)
Svart 2019 Model3LR, 04.03.19, (31.03.16res.)
Greenworks 40V snøfreser
2014 e-nv, 190 500km(pr.08/2019) noen som har gått lenger?
2013 Leaf, 162 000km(pr.03/2019)

Stop farting, drive electric!

Griffel

Sitat fra: Svein Leaf på tirsdag 24. mars 2015, klokken 00:40
Nok en bekreftelse på at det er byrokratene som styrer landet og ikke politikerne!
Jeg tro nok heller det er en bekreftelse på at ordbruk kan føre til missforståelser. Ved henvenelse til Energi 1, har trolig noen feilaktig kalt dette en hjemmelader.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

KjellG

En epost ble sendt til Energi1 i desember der det ble presisert at laderen sitter i bilen. De gjentok kravet om dokumentasjon, men svakt moderert: Dokumentasjon skulle fremlegges (om det med rimelige midler lot seg fremskaffe).

Ellers er jeg enig i at en bør være mer presis om laderen i kladden? hjemmelader? batteristørrelse i kW? energiforbruk i kW/km?
Det reduserer antall missforståelser.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA