Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lanseringskampanje hos Grønne Mil

Startet av urabus, tirsdag 30. desember 2014, klokken 15:09

« forrige - neste »

urabus

Hei E-Golfere.****Har en Egolf med kondens i frontlyktene !
Opplever dere dette?

Råde

Mange xenon jeg har hatt får dette i fuktig vær. Har tenkt at problemet bare blir større med LED siden den produserer mindre varme. Får nok rett i det.
e-Golf | X75D

urabus

Sitat fra: Råde på torsdag 11. desember 2014, klokken 20:24
Mange xenon jeg har hatt får dette i fuktig vær. Har tenkt at problemet bare blir større med LED siden den produserer mindre varme. Får nok rett i det.

Har du og det?

Råde

Sitat fra: urabus på torsdag 11. desember 2014, klokken 20:31
Sitat fra: Råde på torsdag 11. desember 2014, klokken 20:24

Har du og det?
På Passaten. Er i akutt og vedvarende mangel av eGolf med varmepumpe.
e-Golf | X75D

LGF

Jeg har opplevd det en gang ved nullføre og sludd...
2014 VW e-Golf - intromodell - Pure White

poskare

Dette må dere dokumentere og sende over til verkstedet og be om bekreftelse på mottatt og registrert i "journalen" til bilen. Dette kan bli garantisak om det oppstår problemer senere, og da er det lurt å ha alt dokumentert for å slippe en lang diskusjonsrunde i etterkant...

e-Kvaase

Kondens i lyktene på en bil innenfor garanti er vel uansett en garantisak?
Byttet lyktene på en 97-mod. Honda Civic når bilen var 4,5 år gammel pga. kondens (den hadde 5 års garanti).
Det var ingen diskusjoner når jeg gjorde dette på Skotvedt Ensjø.
Fikk alltid utrolig god service der.

Har kun hatt japanske biler frem til nå, uten noen store problemer.
De feilene som har vært har vært løst uten diskusjoner av noe slag.

e-Golfen blir en syretest på VAG, og kvaliteten derfra.
Håper bilen holder i 8-10 år uten mye tekniske feil.
Den vil da etter 10 år ha ca. 70.000 på telleren.
Går det kjepprett åt skogen, er det første og siste gang jeg handler noe derfra :-)

SJD

Hadde det på en 08 passat. Møller byttet den ene lykten som hadde kondens før garantien gikk ut men ett år seinere fikk jeg kondens i den andre. Det måtte jeg ta på egen kappe. Kanskje litt rart at de ikke byttet ut begge med en gang(?) De visste tydeligvis om svakheten.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA