Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vurderer kjøp av ELBil

Startet av BauDemo, torsdag 02. april 2009, klokken 21:44

« forrige - neste »

Ken

Sitat fra: BauDemo på torsdag 19. mars 2009, klokken 18:25
There they are - two charging sites in Stavanger:

[/url]

8)

Where did these come from? I checked before posted my message.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Ken

Quote from El Rayo 

"feel hopelessly outdated on this matter, must try to keep up with technology"

Alt dette er noe nytt for de fleste, man kan ikke vite alt. Vi er glad for at du kan så mye 8)  

In English: You don``t get owt for nowt but you seem to know owt about almost everything! (excuse use of Yorkshire working mans dialect)
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

BauDemo

Sitat fra: Ken på fredag 20. mars 2009, klokken 09:54
Where did these come from? I checked before posted my message.

Hihihi... I can be quite fast! :)
I just googled stavanger and found them... then it took a total of 10 min (most of it trying to figure a good way to list work hours) to add them.
Could not get info on the type of outlets available there - but I will leave that to someone that has actually seen them.
laddplats? -www.uppladdning.nu
nikometer? - www.evmonitor.info

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA