Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvor mange km får dere oppgitt på maks lading?

Startet av soulcam, søndag 28. desember 2014, klokken 18:21

« forrige - neste »

soulcam

Heisann

Jeg har en 2012 Leaf med tøyseter. Jeg forbanner meg hver eneste gang jeg skal ut å lukke døren... jeg får noen -Saftige- karameler idet jeg lukker døren....er det noen som har tips hvordan jeg kan unngå dette? annet enn å holde på metallet hele tiden mens jeg trer ut?

Kjell Leaf

Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Daeedor

Marius Engel

Jeg og! Er det mørkt ser man gnisten fra hånden til håndtaket!

SNART STOPPER HJERTET! Det er helt grusomt å vente på karamellen nesten hver gang. Og jeg skvettet så jævlig at jeg nesten driter i buksen, hver eneste gang!...

Foresten. Har du byttet matter i bilen? Jeg fikk dette problemet etter at jeg kjøpte matter fra gytisautek.

BE

Den enkleste løsningen er å holde i dørkarmen i det du snur deg ut av setet i bilen. (Hvilket ikke er svaret trådstarter ønsker)
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Electrix

Hvis du knipser eller "tapper" fort med fingeren på døra merker du nesten ingenting. Har du ring på fingeren kan du også bruke denne som første berøringspunkt, det er selve gnisten du kjenner mest. Det verste er når du sakte nærmer deg og gnisten plutselig slår over når luftgapet er lite nok.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

PK

Ja, hold i metall (som døren, dørlåsen etc) på bilen før du setter føttene ut på bakken. :)
Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

soulcam

Takk for alle svar:) jeg skal prøve å huske på alle tipsene. jeg skal ha nye matter i bilen type gytisautek. pr dags dato har jeg orginale leaf matter..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA