Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kommer Tesla med 100kw batteri grunnet redusert rekkevidde på D modellene?

Startet av Lokführer, mandag 22. desember 2014, klokken 21:09

« forrige - neste »

Lokführer

Har fått beskjed om DU-bytte, men har ingen mulighet til å bruke et døgn på hele operasjonen. Hvilke rettigheter har jeg? Kan de hente bilen? Får jeg evt leiebil?
Jeg kan jo vente til DUen går i stykker...
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Mr.Hansen

Jeg fikk lånebil. Men de kunne ikke love at de hadde noen når jeg kontaktet dem før timen. Men jeg var først inne den dagen og fikk en Mercedes 180C. Meget bra bil foruten at det skjedde ikke noe når man tråkker på pedalen.

Ville lagt til en god grunn for at akkorat du trenger det.

PS. Jeg har altid fått det.

PSS. Sørg for at du legger ved adapter til låse bolter på hjulene hvis du har. Gikk nesten på en smell der.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

Kallagtunet

Poenget her var kanskje at det tar en dag å kjøre frem og tilbake til servicesenteret enten en får lånebil eller ei?

Regner med at sjansen er liten for at Tesla henter bilen for sin regning før du har totalhavarer.

turfsurf

Sitat fra: Kallagtunet på lørdag 06. desember 2014, klokken 09:56
Poenget her var kanskje at det tar en dag å kjøre frem og tilbake til servicesenteret enten en får lånebil eller ei?

Regner med at sjansen er liten for at Tesla henter bilen for sin regning før du har totalhavarer.

Det skader ikke å høre med de, kan godt hende de sender ut en på kjøretur med lånebil :)
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

orjan

Jeg byttet DU nylig og jeg hadde ikke anledning til å ta fri fra jobben for å få dette gjort. Tesla var da greie nok til å kjøre en leiebil de fire timene til meg. Vi byttet så bil og de kjørte min bil til servicesenteret.
Molde
2014 Model S P85 - Solgt
2016 Model S 90D
2019 Model ≡ LR AWD

Lokführer

Ikke så lang historie gjort kort, Tesla leverer igjen. De henter alle bilene i distriktet på ladtebil og gir oss leiebil i mellomtiden.
Tesla rules.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Kallagtunet

Alpha

Hva om man bor i Tromsø og nærmeste Tesla-senter er i Trondheim..?

Trallalala

Hvis det gjelder vanlig service må du nok kjøre dit selv. Dersom det gjelder DU-bytte eller lignende så strekker de seg utrolig langt, noe som også er helt greit å forvente. Du skal jo ikke bruke din tid og penger på en produksjonsfeil, så det ordner garantert henting av bil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA