Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kan jeg ha elbil selv om jeg bor i blokk?

Startet av fridag, mandag 30. mars 2009, klokken 21:58

« forrige - neste »

fridag

Vinrød Think 2000, kjørt 41.000km, til salgs. 7 av 19 batteriblokker defekt (må byttes ut). Forøvrig ingen kjente feil eller mangler. All vedlikeholdsladninger og service utført  av verksted. Ønsker bud. (Bilen står i Trondheim)

tomPIV

Hei, har en PIV som er sliten, men har 20stk bra batteri-blokker. Kunne tenke meg å bytte til THINK for bedre komfort. Passer bra med et slikt prosjekt hvor jeg kan flytte batteriene over. Dog tror jeg ikke jeg vil strekke meg til mer enn 15000.

fridag

hei, jeg har fått noen telefoner som svar på innlegget mitt, og det ser ut som jeg kan få rundt 25.000 for bilen. Dersom det ikke skulle bli noe av disse henvendelsene, kommer jeg tilbake til deg.

elektrolux

Sitat fra: tomPIV på fredag 13. mars 2009, klokken 20:08
Hei, har en PIV som er sliten, men har 20stk bra batteri-blokker.

Pass på at ikke PIV'en din har luftkjølte blokker. Think bruker nemlig vannkjølte blokker.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

fridag

bilen er nå solgt ( til info for de som har kontaktet meg direkte angående kjøp,og som jeg ikke har fått gitt tilbakemelding :))

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA