Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Model S på finn.no

Startet av Emir1803, fredag 19. desember 2014, klokken 16:51

« forrige - neste »

Emir1803

Har sett at det er noen flinke personer, med god informasjon i dette forumet. Så ønsket å spille et par spørsmål jeg også. Har bestilt en E-Golf m/ varmepumpe i slutten av April. Får så lite informasjon fra Møller, etter alle skandale ukene de har oppgitt meg.
Så er det noen som har fått informasjon om når de får E-Golf m/ varmepumpe?
Noen med informasjon, om når de første bilene vil komme?

havardolini


Ove

Det er greit med en ny tråd som omhandler leveringstid på varmepumpe. Den andre tråden som omhandler dette har sklidd helt ut og handler nå mest om varmepumpeteknikk. Hvis denne tråden kunne holdt seg til leveringstid så hadde det vært fint.
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

Råde

Enig den seiler litt innimellom, men det er fordi ingen har info. Ingen stoler på selgerene sine. Men, det er sagt (ref. Dinside.no/Dagbladet) fra produktsjef Jan Tore Kopperud ved møller, at bilene som er ferdige og venter på kvalitetsjekk vil bli sendt til Norge etter dette, slik at de første bilene forventes levert i januar.

http://m.db.no/2014/11/25/tema/dinside/aller/bil/motor/36423228/
e-Golf | X75D

havardolini

Jeg er enig med dere, den andre tråden har sklidd ut. Det finnes noe informasjon der, men da må man selvsagt lete ende i de 50 sidene...
Jeg skal derfor ikke bruke plass på her å si hvor lite jeg setter pris på innsatsen fra selgeren min  :)

Jeg tror at de siste forsinkelsene skylds til dels programvareproblemer, feil nivå på gass i ac/varmepumpe-rørsystemet og kanskje også kvalitetssjekk som de har hevdet en stund. For meg virker det som om det er flere løse tråder som skal festes før en utsendelse i uke 51 blir en realitet.
Det kan være at noen av oss "tidlig-kjøperne" får bil i januar. Men det regner jeg ikke med, det får bli som en bonus hvis det skjer(bilene står jo fortsatt og venter på at noe arbeid med usikker status skal gjøres).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA