Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Den viktigste grunnen til at jeg har bestilt 4-hjulstrekk...

Startet av Drivo, torsdag 18. desember 2014, klokken 20:16

« forrige - neste »

Drivo

Hei. Jeg er ny Leaf bruker og trenger en liten innføring i Climate Control timer.
Det virker så tilfeldig når det virker og ikke virker. Har stilt inn på varm bil hver morgen kl 08. Noen dager virker det. Hver gang jeg skrur av tenningen popper det opp et varsel som sier at timeren er aktiv. Hvilke faktorer skal til for at dette skal virke? Feks:
1) Må charge timer også være på ?
2) Må ladekabel være tilkoblet?
3) Andre knep?

BE

1. Nei
2. Ja
3. Husk at bilen er ferdig varmet til satt klokkeslett. Anlegget skrur seg av på dette klokkeslettet, dersom du står ute i kulden og kommer til bilen kl 0810 vil den sannsynligvis allerede være ganske kald igjen. Men vannsløyfen er fortsatt oppvarmet, så den blir raskere varm når du kjører (Gjelder første generasjon biler).
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Drivo

Takk for svar! Dette er 2. generasjon Leaf.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA