Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Inneluft/uteluft

Startet av Mr.Hansen, onsdag 17. desember 2014, klokken 18:49

« forrige - neste »

Mr.Hansen

La akkorat merke til at Dual Motor har godt opp i pris fra 25.100,- til 31.400,-
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

B_Tesla

Det skjedde vel ganske raskt etter lansering. En uke eller to.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Davidsv

Betalte 25.100,- med bekreftelse 10 nov
S85D | Bekreftet 11/11-14 | VIN 19/1-15 | Prod 26/3-15 | Transit 28/3-15 | Levert 21/5-15!

Epleskreller

Det skjedde samtidig med fjerning av 60D og P85..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

PCS

Bestilte med en gang D ble tilgjengelig og bekreftet alle 2-3-4-5 gangene man måtte etterpå med en gang det kom opp. Jeg husker ikke eksakt pris, men trodde jeg kom rett under 800k på min spec. Det er den ikke nå, så jeg bare lurer på om jeg kan huske feil etter det var litt frem og tilbake med alternativene i ukene etter lansering?

P85D
19" rimeligste
Svart
Karbon
Nye setene
Dobbeltader
Tech
Luft
Lydpakke
Premium interiør
Sikkerhetspakke
Vinterpakke
Rødt adapter
Type 2 kabel

Hva for en pris kommer dere ut med på samme oppstilling eller tilsvarende(oppgi avvik i spec)?

darthy001

Prisen for min konfig har ikke endret seg siden første runde med mulighet for å endre. Har sikkert sjekket 200ganger i etterkant., men blir samme sum hver gang ;D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA