Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvor selges brukte Leaf-batterier?

Startet av Electric, mandag 15. desember 2014, klokken 21:48

« forrige - neste »

vbl

Takk. Tror dette er en bra bil. Eneste negative jeg kan finne etter en dags bruk er at det samler seg sand og skitt spesielt på nedre del av dørstokkene (er grusgulv i garasjen), vises veldig godt på bilen jeg lånte som var hvit. Skal legge på beskyttelsesfolie på dørstokkene når jeg får bilen. Avbestillingsbilen er Limestone Grey så vises ikke like godt på den men vil være føre var.
Skal ha tectylbehandling på bilen også, der er det slik jeg har lest på forumet her at det kommer an på selgeren. På Orkdal Bil var det tvert nei, kom ingen vei der. Ikke noe problem på Møller Bil Trondheim med understellsbehandling.

Jeg tror også at det går bra med denne de fleste dagene av året. Å montere dieselvarmer er uaktuelt
Sitat fra: OlavEmil på onsdag 03. desember 2014, klokken 13:10
Forstår godt at du treng bil raskast mogleg, om du brenn av 80 000,- + i diesel og bom på eitt år. Men om alle dei andre er uaktuelle, er det då likevel betre å byrje å spare pengar i september, enn aldri å spare desse pengane?

Forhåpentlegvis funkar Golf eller Leaf mtp rekkevidde (det trur eg dei gjer), og du kan køyre elektrisk om ikkje lenge :) .

Jeg tenker kanskje å bytte jobb om en 2 års tid så å vente til september hadde hvertfall ikke lønnet seg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA