Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Instilling av klima Leaf med varmepumpe.

Startet av Kone:Mor, mandag 15. desember 2014, klokken 20:51

« forrige - neste »

Kone:Mor

Kjørte med vår e-golf i dag og stoppet noen sekunder for slippe av passasjer, som hadde sittet foran. Da jeg skulle kjøre videre måtte jeg starte bilen på nytt og da stod kupeslysene i baksetet på. Vår sønn på 8 nektet for å ha satt de på og jeg fikk ikke slokket de med knappene bak, eller med knappen foran som går til kupelys bak. Prøvde flere ganger med knappene. Da vi parkerte, satte i ladekabel og låste bilen slo de heldigvis av.
Noen som har opplevd lignende?
e-golf sjåfør :-)
Oslo

Råde

Jepp. Demobil. Selger hadde ingen forklaring.
e-Golf | X75D

Kone:Mor

Hm, vi har ikke hatt dette problemet før og vi har kjørt bilen siden August. Får håpe det ikke skjer igjen.
e-golf sjåfør :-)
Oslo

AruNuts

Hei, ble du kvitt dette problemet på noe vis?

Har akkurat skjedd med min og, og selv om de slukket når jeg låste ble de hengende på igjen ved neste start

Kone:Mor

Vi prøvde bare å trykke på de ulike knappene til kupelys i bilen. Plutselig en dag så slo kupelysene seg av med tilhørende knapper. Har ikke hatt problemer siden.
e-golf sjåfør :-)
Oslo

biltus

Hei
Har fått denne feilen på min e-golf.
Fant dere ut av dette?
Får ikke slukt kupe-lyset bak med noen av knappene.
Lyset slukkes når jeg låser bilen. Men tennes igjen når jeg låser opp og under køyring.

jensjacob

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6990334-How-to-turn-rear-interior-lights-off

"This happened to us as well. You have to turn your rear lights off (even if they are on, just push the power button anyways) Then goto the master button by the sunroof and press it... trust me it works. It took us an hour to figure this out, lol"
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA