Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Konkurrentene sover - tråd for de som faktisk MENER det

Startet av smaug01, lørdag 13. desember 2014, klokken 16:20

« forrige - neste »

smaug01

Stemmer det at det er fryktelig lang leveringstid på bak fanger til Leaf? Naboen min var uheldig og klarte å rygge inn i bilen min og skrape opp lakk og litt plastikk på hjørnet. Ikke verre enn at alt ser helt rett og fint ut. Tenker at Kepler Smart Repair skal få se på det i morgen og hvis de mener at alt av skraper kan fjernes og ingen fester eller noe sånt er skader ønsker jeg å være allright mot naboen og gjøre dette rimelig(men bra, har god erfaring med de fra før av). Hvis fangeren er vanskelig å skaffe vil jeg nok strekke meg litt lengre. Noen som har fått byttet fanger og vil dele hva det kostet?
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

Brorson

smaug01

Hvorfor er det to poster av meg tro? Kan moderator slette denne tråden?
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA