Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kommer rattvarme på vinterpakken?

Startet av Kvikken, tirsdag 09. desember 2014, klokken 09:54

« forrige - neste »

Kvikken

Kjøpte 2013 med høyeste utstyrsnivå og mener å huske at man da fikk med 1 års gratis Carwing med telenor simkort i bilen.

Hvordan er det når dette året har gått? Får man noe tilbud om fortsettelse mot betaling eller hva skjer?

1 år har akkurat gått og jeg får ikke kontakt med bilen via Carwings lenger.

Kjell Leaf

Sitat fra: glennha på mandag 24. november 2014, klokken 17:30
Kjøpte 2013 med høyeste utstyrsnivå og mener å huske at man da fikk med 1 års gratis Carwing med telenor simkort i bilen.

Hvordan er det når dette året har gått? Får man noe tilbud om fortsettelse mot betaling eller hva skjer?

Jeg trodde det var 3 år ??
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

BE

Jeg mener det er minst 5 år. Min er nå en uke over 3 år og det fungerer like ustabilt enda :-)
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

jkirkebo

Sitat fra: Kjell Leaf på mandag 24. november 2014, klokken 17:31
Sitat fra: glennha på mandag 24. november 2014, klokken 17:30

Jeg trodde det var 3 år ??

Vår Leaf har passert 3 år med god margin (snart 2 måneder) og CarWings fungerer da supert ennå. Jeg tror også det er 5 år.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Thomas Parsli

Siden Carwings har fungert ganske dårlig i alle år tviler jeg på at det kommer faktura fra Nissan med det første...

Carwings er jo ikke gratis, men inkludert i prisen på bilen. At vi har fått den varen vi har betalt for er diskutabelt...

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Kvikken

Takk for svar.

Andre som sliter med Carwings i dag?

X-Trail

Carwings er inkl i 5 år på japan leaf og 3 år på euro leaf og env200.
Stolt eier av ELise♡

Thomas Parsli

Sitat fra: glennha på mandag 24. november 2014, klokken 18:21
Takk for svar.

Nei, jeg bruker "LEAF Link" (iOS)   ;D

Thomas

RuneW

Sitat fra: BE på mandag 24. november 2014, klokken 17:40
Jeg mener det er minst 5 år. Min er nå en uke over 3 år og det fungerer like ustabilt enda :-)

Haha!
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

smaug01

Solum Bil som er min forhandler sa at SIM kortet fra Telenor er forhåndstbetalt av Nissan i 5 år og etter det så ville jeg bli kontaktet for å få et tilbud om forlengelse.
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

Kvikken

Sitat fra: Thomas Parsli på tirsdag 25. november 2014, klokken 10:16
Sitat fra: glennha på mandag 24. november 2014, klokken 18:21
Takk for svar.

Nei, jeg bruker "LEAF Link" (iOS)   ;D

Thomas

Vel det er den jeg også bruker og har ikke fått kontakt med bilen på mange dager nå. Uansett prater vel Leaf Link også via Carwings backend systemet.

Kan det være fordi jeg hadde bilen på service forrige uke og at de utførte en softwareoppdatering?

Thomas Parsli

Sitat fra: glennha på tirsdag 25. november 2014, klokken 15:09
Vel det er den jeg også bruker og har ikke fått kontakt med bilen på mange dager nå. Uansett prater vel Leaf Link også via Carwings backend systemet.

Ja, men LEAF Link jukser litt (ganske mye faktisk) med innnlogging og slipper unna det som virker som innloggingsproblemer i Carwings-appen.

Sitat fra: glennha på tirsdag 25. november 2014, klokken 15:09
Kan det være fordi jeg hadde bilen på service forrige uke og at de utførte en softwareoppdatering?

Sjekk (i bilen) at de ikke har nullet ut carwings-brukernavn/passord.

Thomas

Rio

Den hurtige serveren ("Europe (alt)" på Leaf Manager) ser ut til å være nede.

Den lansomme serveren med timer ("Europe") fungerer fint her.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

smaug01

Ja det fant jeg også ut i dag. Det morsomme er at det ser ut som carwings appen bruker europa alt fordi den funker ikke ikke mens Leaf Manager fungerer fint sammen med europa serveren. Det er en gåte for meg hvorfor ikke Nissan tar et skikkelig tak samt gjør mye mer ut av hele greia, om ikke annet gjøre de funksjonene som er der mer tilgjengelig og brukervennlig. At de ikke har widget for egen app er jo merkelig.
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

Lynet

Er det noen som har hørt noe pris på Carwings når den forhåndsbetalte perioden går ut?
Frykter at Nissan skal melke markedet da også.........
Men trøsten er at jeg ikke har gjort meg avhengig av dette mildt sagt trege og ustabile systemet.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA