Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bilder av soul

Startet av TM, lørdag 06. desember 2014, klokken 16:10

« forrige - neste »

iGolf

Jeg måtte dessverre gå etter fornuften og ikke følelsen. Hjertet mitt sier i3, men måtte velge e-GOLF pga plass til rottweilerjenta mi i baggasjerommet.

TM

Sitat fra: Donya på mandag 08. juni 2015, klokken 20:42
Jeg måtte dessverre gå etter fornuften og ikke følelsen. Hjertet mitt sier i3, men måtte velge e-GOLF pga plass til rottweilerjenta mi i baggasjerommet.
Å velge e-Golf vil du nok ikke angre på. Det er jo en fantastisk fin bil, og vil nok være et godt kjøp. Du har dessuten flere fine farger å velge mellom. Rart at BMW ikke har introdusert noen nye farger på 2016 modellen.

skoct

Sitat fra: TM på lørdag 06. juni 2015, klokken 13:25
Klarte ikke å motstå fristelsen :D. Skrev kontrakt på i3 i dag. Fikk forhandleren til å endre spec på en bil de hadde i bestilling, så,da blir det 2016 modell i månedskifte juli /august.

Snart ny elbil-eier og ny forumbruker :) Bestilte meg bilen hos Sulland i Trondheim på samme dag som deg. Jeg fikk beskjed om at bilen blir levert i slutten av august. Rart at det skulle være en måneds forskjell på leveringene til samme land.

TM

Det var det jeg også fikk beskjed om. Men så fant de ut at de hadde en bil i bestilling med produksjon 1. uke i juli. Den kunne de endre til min spesifikasjon. Hvilken farge bestilte du ?

skoct

Sånn å forstå :)
Laurel Grey

Demented_Genius

Jeg fikk beskjed om slutten av juli begynnelsen av august. Skreiv under kontrakta på lørdag. Skal høre med selger om der har blitt noen endringa på leveringsdato
BMW X5 2011
BMW I3 2016

iGolf

Sitat fra: TM på mandag 08. juni 2015, klokken 20:50
Sitat fra: Donya på mandag 08. juni 2015, klokken 20:42
Å velge e-Golf vil du nok ikke angre på. Det er jo en fantastisk fin bil, og vil nok være et godt kjøp. Du har dessuten flere fine farger å velge mellom. Rart at BMW ikke har introdusert noen nye farger på 2016 modellen.

Takk for det ;)

Kjørte kjedelig lite fargerik stil med svart utenpå og inni :-\

RAS

Har også bestillt i3 i dag, alt utstyr!
Forskjellene på 16 modellene er ikke kjent enda men ved mars produksjon ble speilkåpene på i3 sorte, nettet i gulvet mellom fører og passasjer ble endret til en stropp.
Det ble endret fra 4 delenummer på felgene til 2. Dvs. like felger på høyre og venstre side, men ulike foran og bak.
Skinlappen ved håndbrekket ble fjernet.
Snart i3 94Ah Fluid Black
2015 i3 Arravani Gray

iGolf

Sitat fra: Ras på tirsdag 09. juni 2015, klokken 11:44
Har også bestillt i3 i dag, alt utstyr!
Forskjellene på 16 modellene er ikke kjent enda men ved mars produksjon ble speilkåpene på i3 sorte, nettet i gulvet mellom fører og passasjer ble endret til en stropp.
Det ble endret fra 4 delenummer på felgene til 2. Dvs. like felger på høyre og venstre side, men ulike foran og bak.
Skinlappen ved håndbrekket ble fjernet.

Gratulerer ;D

TM

Endret farge fra "hvit grevling" til "Laurel grey" i siste liten i dag  ;)
Den ble låst for produksjon rett etterpå, og jeg fikk bekreftet "tidligste leveringsuke 30". Da får jeg en av de første 2016 modellene som produseres  :).

skoct

Sitat fra: Demented_Genius på mandag 08. juni 2015, klokken 23:00
Jeg fikk beskjed om slutten av juli begynnelsen av august. Skreiv under kontrakta på lørdag. Skal høre med selger om der har blitt noen endringa på leveringsdato

Hyggelig lesning :) Nesten så jeg begynner å tro at selgeren på Sulland var litt defensiv med leveringsdatoen.

tessy

Hei, Ser att Jæger i Bergen har kampanje, er dette billig, eller mye likt som ellers rundt om i landet?

Ein i3, hadde jo vore fin til konebil:-)

SUPERKAMPANJE PÅ BMW i3
I hele juni kan man spare hele kr. 42.000,- på kjøp av ny BMW i3.
Jæger Sentrum Åsane har leveringsklare biler fra kun kr 260.300,-
Bilene er meget godt utstyrt med blant annet varmepumpe, hurtiglading, navi, bluetooth, DAB+ og to sett hjul.
Ta kontakt med vår hyggelige BMW i-selger, Helge Morten Blom på M: 930 09 027 eller epost: hmb@jaeger.no.
Jæger - BMW Bergen sitt bilde.

TM

Det er BMW Norge som selger alle i3. "Forhandlerne" er kun å regne som kommisjonærer. Prisen du refererer til er High Volatage Edition tilbudet som gjelder i juni. Det er en landsdekkende kampanje, og det betyr at eventuelle storforbruksavtaler også gir rabatt på kampanjeprisen.

Demented_Genius

Sitat fra: palsath på tirsdag 09. juni 2015, klokken 18:45
Sitat fra: Demented_Genius på mandag 08. juni 2015, klokken 23:00

Hyggelig lesning :) Nesten så jeg begynner å tro at selgeren på Sulland var litt defensiv med leveringsdatoen.

Fikk bekreftelse i dag. Start produksjon uke 27. Levering uke 31:)
BMW X5 2011
BMW I3 2016

TM

Er det slik at bilene som produseres mandag-tirsdag uke 27 er 2015 modeller, og på onsdag 1.7 starter de med 2016 produksjon ?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA