Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bilder av soul

Startet av TM, lørdag 06. desember 2014, klokken 16:10

« forrige - neste »

TM

Selgerne er nok også lite uvitende som oss andre. De fikk visst bare en epost denne uken med informasjon om en ektraordinær kampanje. Men jeg tror du har en god sak hvis du bestilte High Voltage edition, fordi de skrev i annonsen at den varte til 30.6. Når de da endrer pris på samme "modell" i kampanje-perioden, så burde du få samme pris. Hvis du bestilte Advantage Edition er det nok vanskeligere.

thorerik

Jeg er i samme båt her, bestilte high voltage edition 18/5 og da stod det kampanjen varte til til 31/7 hvis jeg ikke husker helt feil.
Eventuelt har noen kommet seg ut av kjøpekontrakten før levering hvis selger skulle sette seg på bakbeina?

havardolini

Dette var interessant!
i3 dropper stadig i pris. Vet dere at den High Voltage edition de nå annonserer med startpris på kr. 259900,- er 100% lik den High Voltage man kunne kjøpe for et par uker siden?

Jeg synes ikke hjemmesidene deres er helt klare på hva bilen blir levert med av utstyr.
F.eks. Kommer den med alt av innhold i Comfort Advanced? Inneholder den både 4U7+ og 4U8?

Jeg vakler litt mellom i3 og e-Golf nå. Fordelen med e-Golf er jo at mye blir litt enklere, f.eks. som å smelle på et helt standard sett takstativ om man skal på skitur.
Men nå begynner jo i3 å bli såpass billig at den blir litt vanskelig å unngå :)

iGolf

Sitat fra: havardolini på fredag 05. juni 2015, klokken 09:30
Dette var interessant!
i3 dropper stadig i pris. Vet dere at den High Voltage edition de nå annonserer med startpris på kr. 259900,- er 100% lik den High Voltage man kunne kjøpe for et par uker siden?

Jeg synes ikke hjemmesidene deres er helt klare på hva bilen blir levert med av utstyr.
F.eks. Kommer den med alt av innhold i Comfort Advanced? Inneholder den både 4U7+ og 4U8?

Jeg vakler litt mellom i3 og e-Golf nå. Fordelen med e-Golf er jo at mye blir litt enklere, f.eks. som å smelle på et helt standard sett takstativ om man skal på skitur.
Men nå begynner jo i3 å bli såpass billig at den blir litt vanskelig å unngå :)

Jeg sitter i samme båt som deg. Har klart å presse prisene og renta på fullfinansiering heftig ned hos både Møller og Bavaria. Full utstyrt i3 med rabatt 340-350, full utstyrt E-golf med rabatt og lavere rente 300.

TM

Jeg velgte å kjøpe en 8 mnd gamme e-UP som jeg kunne brukt mens jeg satt på "gjerdet" og ventet på noe bedre. Hadde High Voltage tilbudet kommet en mnd. tidligere, så hadde det nok blitt en i3. Nå er kona så glad i e-UP'en at det nok blir protester om den legges ut for salg etter en mnd.  :D
Trøsten er at jeg har øremerket penger til en i3. Det er vel juni og ny kampanje neste år også.

iGolf

Sitat fra: TM på fredag 05. juni 2015, klokken 13:00
Jeg velgte å kjøpe en 8 mnd gamme e-UP som jeg kunne brukt mens jeg satt på "gjerdet" og ventet på noe bedre. Hadde High Voltage tilbudet kommet en mnd. tidligere, så hadde det nok blitt en i3. Nå er kona så glad i e-UP'en at det nok blir protester om den legges ut for salg etter en mnd.  :D
Trøsten er at jeg har øremerket penger til en i3. Det er vel juni og ny kampanje neste år også.

I see, men det jo absolutt ikke et dårlig valg med folkevogna ;D

Hadde det ikke vært for hundene så hadde jeg sikkert gått for den også 8)

TM

Klarte ikke å motstå fristelsen :D. Skrev kontrakt på i3 i dag. Fikk forhandleren til å endre spec på en bil de hadde i bestilling, så,da blir det 2016 modell i månedskifte juli /august.

iGolf

Sitat fra: TM på lørdag 06. juni 2015, klokken 13:25
Klarte ikke å motstå fristelsen :D. Skrev kontrakt på i3 i dag. Fikk forhandleren til å endre spec på en bil de hadde i bestilling, så,da blir det 2016 modell i månedskifte juli /august.

Gratulerer  ;D ;D ;D

Demented_Genius

Blei sluttført kontrakta i dag her også. 2016 model levert slutten av juli begynnelsen av august:D Putta på alt utenom alarm:)
BMW X5 2011
BMW I3 2016

TM

Sitat fra: Demented_Genius på lørdag 06. juni 2015, klokken 21:39
Blei sluttført kontrakta i dag her også. 2016 model levert slutten av juli begynnelsen av august:D Putta på alt utenom alarm:)
hvilken farge og hvilke felger valgte du sommer / vinter ?

iGolf

Da er det vel på tide å endre signaturen deres ;D

TM

iGolf

Demented_Genius

Sitat fra: TM på søndag 07. juni 2015, klokken 07:57
Sitat fra: Demented_Genius på lørdag 06. juni 2015, klokken 21:39
hvilken farge og hvilke felger valgte du sommer / vinter ?

var litt safe.... blei laurel grey med loft interiør. 430 sommer og 428 vinter :)
BMW X5 2011
BMW I3 2016

grath

Ser ut som flere har hevet seg på kampanjen :)

Det ble bil her også - vanskelig å ikke slå til. Det er jo en herlig liten skapning.

Valgte å vente til produksjon i juli pga. 2016-modell. Mulig litt off-topic, men hva er hovedforskjellene?
Audi e-tron 50 Advanced Sport 2019
BMW i3 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA