Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bilder av soul

Startet av TM, lørdag 06. desember 2014, klokken 16:10

« forrige - neste »

Demented_Genius

Usikker. Vi får 2016 mod. Dei skal starte produksjon  uke 27.
BMW X5 2011
BMW I3 2016

TM

Sitat fra: Demented_Genius på fredag 12. juni 2015, klokken 20:34
Usikker. Vi får 2016 mod. Dei skal starte produksjon  uke 27.
Det skal visst vi også få. Det står tidligste leveringsuke 30 på bekreftelsen,men det står ingen ting om modellår. Men selgeren sier at det er 2016 modell, så da får vi stole på det  :)
Er det slik at VIN blir definert et par uke før og at vi da kan finne opplysninger om bilen på nettet ?

skoct

Sitat fra: Demented_Genius på fredag 12. juni 2015, klokken 19:34
Sitat fra: palsath på tirsdag 09. juni 2015, klokken 18:45
Sitat fra: Demented_Genius på mandag 08. juni 2015, klokken 23:00
Jeg fikk beskjed om slutten av juli begynnelsen av august. Skreiv under kontrakta på lørdag. Skal høre med selger om der har blitt noen endringa på leveringsdato

Hyggelig lesning :) Nesten så jeg begynner å tro at selgeren på Sulland var litt defensiv med leveringsdatoen.

Fikk bekreftelse i dag. Start produksjon uke 27. Levering uke 31:)

Herlig :)
Jeg fikk mail fra selgeren på Sulland om at han hadde sjekket opp leveringsdatoen. Han skrev at ved levering så tidlig (slutten av juni/starten av aug.), er det ikke garantert at jeg fikk 2016 modell....

SWBS

hei,

noen som kjøpte ved high voltage tilbude (21tusen kundefordel) som fikk gjort om eller lignende tilsvarende det siste tilbude de fører nå for tiden?

turfsurf

Noen som vet vilken komfort pakke som er med i High Voltage kampanjen, og hva det evt koster å oppgradere til større skjerm?
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

havardolini

Det står jo greit beskrevet på bmw.no hva som er inkludert i Voltage og High Voltage edition av i3. Laster du ned prislisten, så finner både alt av priser og innhold i de forskjellige pakkene :)

turfsurf

Sitat fra: havardolini på fredag 19. juni 2015, klokken 09:51
Det står jo greit beskrevet på bmw.no hva som er inkludert i Voltage og High Voltage edition av i3. Laster du ned prislisten, så finner både alt av priser og innhold i de forskjellige pakkene :)

Har sett og gjort det, men står ikke kode på comfort pakken. Det står ikke Comfort Advanced, men det er med navi business, som er en del av advanced. På advanced er navi pro en oppgradering, så jeg lurer på om det er en mulighet for High Voltage Edition til den prisen. Jeg har og sendt mail til BMW selger, men postet her i tilfelle noen hadde lurt på det samme og fått svar.

Ellers synes jeg ikke det er så veldig hjelpsomt å bare si at det "finnes på bmw.no" uten å faktisk bidra med noe informasjon. Det meste av informasjon på dette forumet kommer fra et annet sted...

TM

Sitat fra: turfsurf på fredag 19. juni 2015, klokken 10:12
Har sett og gjort det, men står ikke kode på comfort pakken. Det står ikke Comfort Advanced, men det er med navi business, som er en del av advanced. På advanced er navi pro en oppgradering, så jeg lurer på om det er en mulighet for High Voltage Edition til den prisen. Jeg har og sendt mail til BMW selger, men postet her i tilfelle noen hadde lurt på det samme og fått svar.

Ellers synes jeg ikke det er så veldig hjelpsomt å bare si at det "finnes på bmw.no" uten å faktisk bidra med noe informasjon. Det meste av informasjon på dette forumet kommer fra et annet sted...
Du kan mixe fritt med utstyr og det kan eksempelvis ta bort ryggekamera (til 6800) og legge til Navi Pro, så blir sluttsummen den samme (+100 kr). Bytter du ut "grytelokk"-felgene på vinterhjulene til turbineike 428, så blir det et tillegg på 3500.

turfsurf

Sitat fra: TM på fredag 19. juni 2015, klokken 10:32
Sitat fra: turfsurf på fredag 19. juni 2015, klokken 10:12

Du kan mixe fritt med utstyr og det kan eksempelvis ta bort ryggekamera (til 6800) og legge til Navi Pro, så blir sluttsummen den samme (+100 kr). Bytter du ut "grytelokk"-felgene på vinterhjulene til turbineike 428, så blir det et tillegg på 3500.

Takk for bra informasjon! Ett spørsmål til (som jeg tror jeg vet svaret på, hvis jeg tolker prislisten riktig), er det sånn at man må oppgradere interiør hvis man vil ha driving assistant plus (er hovedsaklig interessert i kollisjonsvarsel og oppbremsingsassistent) ?

Klykken

Det stemmer. Du trenger kameraet i sladrespeilet. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

TorAtle

Så lenge man sørger for å velge alt som er endel av kampanjepakka så er det bare å bruke prislista, summere alle valgene og til slutt trekke fra kundefordelen som er 41100kr for High Voltage. Lett!
2014 BMW i3

TM

Sitat fra: TorAtle på fredag 19. juni 2015, klokken 11:07
Så lenge man sørger for å velge alt som er endel av kampanjepakka så er det bare å bruke prislista, summere alle valgene og til slutt trekke fra kundefordelen som er 41100kr for High Voltage. Lett!
Så vidt jeg forstått så er mulig å trekke ut ryggekamera og parkeringsassisten fra pakken. Det ligger ingen rabatt på dette, så kundefordelen skulle fortsatt bli 41.100. Det betyr at totalprisen med Navi Business kommer på ca 253.000.   

turfsurf

Sitat fra: TM på fredag 19. juni 2015, klokken 14:58
Sitat fra: TorAtle på fredag 19. juni 2015, klokken 11:07
Så vidt jeg forstått så er mulig å trekke ut ryggekamera og parkeringsassisten fra pakken. Det ligger ingen rabatt på dette, så kundefordelen skulle fortsatt bli 41.100. Det betyr at totalprisen med Navi Business kommer på ca 253.000.

Hurtiglading, DAB, Vinterhjul og Parkeringsassistent er vel alle priset separat og kan trekkes ut.

Fikk nettopp ett tilbud, og det viser seg at det er Comfort Advanced med led elementer som er i HVE, ikke vanlig Comfort.

TorAtle

Sitat fra: turfsurf på fredag 19. juni 2015, klokken 15:25
Hurtiglading, DAB, Vinterhjul og Parkeringsassistent er vel alle priset separat og kan trekkes ut.

Hvorfor mener du det? Voltage Edition, som er den billigste av de 2 kampanjene, viser klart at hurtiglading, DAB og vinterhjul er med til en pris på 249000kr.

Du kan ikke kjøpe en strippa bil og fortsatt få 40000kr i rabatt, altså.
2014 BMW i3

TM

Rabatten er fordel på ulike pakker og tilleggsutstyr. Eks. er vinterhjulene nettopriset til 8500. (dvs. 3500 i rabatt). Vinterhjul med 428 felg er priset til 12000 (2800 i rabatt). Grunnprisen er det 10.000 i rabatt på, så den laveste prisen du kan få er 239000 uten hurtiglader. I praksis bør du ikke kjøpe lavere utstyrt bil enn Voltage edition.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA