Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Har du kjørt tom for strøm noen gang?

Startet av snippet, fredag 05. desember 2014, klokken 21:25

« forrige - neste »

snippet

Det har kommet en ny ladeapp fra www.ladehub.com. Applikasjonen gir oversikt over alle ladestasjoner i Norge og gir mye bedre filtrering og tilpasning enn eksisterende app-er.

Du finner app-en her:

https://itunes.apple.com/us/app/ladehub/id928095658?mt=8

Prøv den ut og si hva du syns via appen.

Anbefales!
BMW i3 - Bergen

cavallino

Noe sånt har jeg ventet lenge på, denne så veldig bra ut!

snippet

Det er bra  :)

Jeg har vært betatester på denne og det jobbes med ytterligere forbedringer som gjør den enda bedre tilpasset behovene både i det daglige og på langtur.
BMW i3 - Bergen

hdh

Når forventes den å komme til Android?
Sort '14 Renault Zoe Intens

Ladehub-Lars

Ladehub for Android er under utvikling. Den blir kanskje klar til jul, men trolig kommer den over nyttår.
Ellers settes det pris på forslag til ny funksjonalitet.
Ladehub - appen som viser om ladestasjonene er ledig eller opptatt.
http://www.ladehub.com

woody

Ok app.
Veeldig treg på min iPhone 4.
Og den er ikke oppdatert. På lørdag skulle jeg lade på McDonalds ved sandesundbrua ved Sarpsborg. Appen viste at den var i funksjon, men den var svart da jeg kom fram.
Så måtte kjøre til Råbekken
2015 e-Golf Night Blue
2013 Auris Touring Sport hybrid
2019 Kia e-Niro First Edition
2013 Nissan Leaf
2019 Audi e-tron 55 Edition One

Panduck

Sitat fra: woody på mandag 24. november 2014, klokken 13:29
Og den er ikke oppdatert. På lørdag skulle jeg lade på McDonalds ved sandesundbrua ved Sarpsborg.

Det kan jo være treghet mellom ladestasjonen og sanntidssystemet. Hjelper ikke hvor mange ganger Appen oppdaterer seg dersom ikke riktig info ligger på serveren. Har opplevd samme lag på andre sider. Charge'n'Drive mener vi bør bruke deres app dersom vi virkelig ønsker å ha sanntid, altså virker det som om det er lag mellom deres system og det offisielle sanntidssystemet.

mariowing

Fungerer supert på min iPhone 5s. Beste appen med ladestasjoner jeg har sett. Stå på videre!
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

Panduck

Dette var en flott app, som gir det jeg har savnet i andre app'er, en enkel liste over det som er nærmest.

Det eneste jeg kan sette fingeren på sånn med en gang, er "antall ladere: 3. antall ledige: 1" Det hjelper veldig lite når jeg ikke kan vite hvilke som er opptatt og hvilke som er ledige.

Denne appen kommer til å bli mye brukt!

Ladehub-Lars

Sitat fra: Panduck på tirsdag 25. november 2014, klokken 12:15
Dette var en flott app, som gir det jeg har savnet i andre app'er, en enkel liste over det som er nærmest.

Det eneste jeg kan sette fingeren på sånn med en gang, er "antall ladere: 3. antall ledige: 1" Det hjelper veldig lite når jeg ikke kan vite hvilke som er opptatt og hvilke som er ledige.

Denne appen kommer til å bli mye brukt!

Takk for tilbakemeldingen, hyggelig at du liker appen.

I neste versjon kan man se alle ladekontakter på ladestasjonene, og hvilken status hver ladekontakt har. Dermed vet man hvilke ladekontakter som er ledig og hvilke ladekontakter som er opptatt.
Versjonen ligger til godkjenning hos Apple, og burde være klar til nedlasting i løpet av et par dager.

Ferry

Flott app! Bruker den stadig vekk. Masse info, responsivt kart m.m. Jeg ga en slant for å slippe reklame. Mest for å støtte et bra produkt, reklamen kunne jeg fint leve med.

cavallino

Noen flere som har problemer med app'en? Den vil ikke åpne seg på tlf min lenger. Er helt avhengig av denne...

lxm

Kjører White Pearl/black Tekna 2018
Melhus, Sør-Trøndelag

Philip Marlowe

Fungerte helt til jeg oppdaterte til IOS 9.0.2
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Ladehub-Lars

Hei

Ny versjon av Ladehub som fungerer med iOS 9 er nå tilgjengelig i Appstore.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA