Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Komplett Citroen Berlingo electrique LifePo4 selges

Startet av Karlsbike, torsdag 04. desember 2014, klokken 22:41

« forrige - neste »

Karlsbike

Hei.
Skal selge min (etterhvert) unike El-Jet 2 fra 1992:
- Ombygget til 72V NiCd (av en her på forumet)
- 4-trinns girkasse m/hydraulisk clutch
- Den går bra, og er sist EU-godkjent i April 2014
- Batteriene er ikke nye, men den går ca. 30km t/r gjennom Oslo på vinteren (inkludert bratt bakke hjem - Kongsveien, for de lokalkjente).
- SAFT STM5-100 MR blokker (luftkjølte, men MRE fungerer også). Dette er de samme blokkene som PSA, Think osv. Etpar av blokkene er  litt slitne, og kjører nå med 66V (11 blokker)
- Karrosseri / drivverk i bra stand
- Har mye dokumentasjon/info

Har ikke lagt den ut på Finn.no enda, da jeg helst vil selge her, til en som har lyst til å ta vare på dette klenodiet:) Har kjøpt ny(ere) elbil - derfor salget.

Pris? Tja - en vinter med to bompasseringer daglig er omtrent lik 6000.
Jeg selger for denne prisen, m.a.o den er inntjent på en vinter!

Se også bilder - merk at bikkja ikke får plass:)

Alt vel,
Karl
Alt vel,
Karl
2011 Tazzari Zero Evo
1992 El-jet2 72V NiCd (ca 10 000km kjørt)- til salgs

Karlsbike

Bilen ligger nå ute på Finn.

Men, jeg kan også være intressert i å selge deler/blokker fra denne bilen. Hvis ingen respons, tror jeg jeg ribber den for endel snadder, og vraker den...
Alt vel,
Karl
2011 Tazzari Zero Evo
1992 El-jet2 72V NiCd (ca 10 000km kjørt)- til salgs

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA