Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hurtiglading fungerer ikke slik det er nå

Startet av Olemann, torsdag 04. desember 2014, klokken 07:09

« forrige - neste »

Olemann

Noen som har testet og funnet en enkel måte å få til dette på med behold av kvalitet?

Hvordan koble til i bilen for å beholde best kvalitet (har ikke FLAC-  HiFi opsjonen enda, kun den vanlige Wimp High AAC ).  Antar USB kabel er beste valg og ikke BT?

Og, får man utnyttet bilens display og valg-hjulet i bilen slik at tasting på mobilen kan unngås under valg/avspilling?

Mvh Ole

Jorgensen

Sitat fra: Olemann på onsdag 19. november 2014, klokken 16:14
Noen som har testet og funnet en enkel måte å få til dette på med behold av kvalitet?

Hvordan koble til i bilen for å beholde best kvalitet (har ikke FLAC-  HiFi opsjonen enda, kun den vanlige Wimp High AAC ).  Antar USB kabel er beste valg og ikke BT?

Og, får man utnyttet bilens display og valg-hjulet i bilen slik at tasting på mobilen kan unngås under valg/avspilling?

Mvh Ole

Jeg bruker Wimp til daglig, og det er bare å plugge inn telefonen med USB kabel, da det gir bedre lyd enn bluetooth, og jeg bruker iPhone.
Skifte av sanger gjøres enkelt med hjulet i bilen, så du slipper å taste på mobilen. Displayet viser riktig cover og sangnavn.
-------------------------------------------------------
Hyndai KONA Electric - aug 2018
Solar Orange BMW i3 - mars 2014

Yttertorjen

Mvh Ole

Jeg har wimp hifi (lossless) og gammel iPhone. Fantastisk lyd, både med USB  og BT. Hører ikke forskjell.  Med USB fungerer hjul mens ved BT fungerer ikke dette..

Ulempene er dårlig 3 g dekning her ( variabel) som ofte medfører stopp i lastingen.  Kan også skyldes tregheter i gammeltelefonen ( iPhone 3 )
Men du verden for en lyd med kombinasjonen hk og wimp hifi

itresla

Jeg bruker også wimp hifi, men jeg har ikke fått det til å vise cover på skjermen. Kan det være fordi jeg bruker android? Noen android brukere som har fått dette til?

Palleraa

Sitat fra: Jorgensen på torsdag 20. november 2014, klokken 12:38

Mvh Ole

Jeg bruker Wimp til daglig, og det er bare å plugge inn telefonen med USB kabel, da det gir bedre lyd enn bluetooth, og jeg bruker iPhone.
Skifte av sanger gjøres enkelt med hjulet i bilen, så du slipper å taste på mobilen. Displayet viser riktig cover og sangnavn.

Jeg havde idag sat min iPhone6 til med USB kabel, men kan stadig ikke skifte sange med hjulet på rattet. Kan med pile-taster på radioen. Cover og sang-info virker også.

/Palle
i3 ejer fra Købehavn siden september 2014.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA