Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er en optimal el-bil ?

Startet av ortodox, mandag 01. desember 2014, klokken 22:58

« forrige - neste »

ortodox

Skal reise på ferie i jula, og tenkte da å kjøre med el bil og parkere denne på euro park eller gardermoen parkering. Når jeg ringer til begge parkering selskapene får jeg beskjed om at det ikke finnes noe måte hos de å reservere en el bil parkering. Altså hvis jeg kommer og alle el bil plassene er opptatt da er det mitt problem. Når jeg nevner dette til søte damen i andre enden av tlf sier hun at dette har aldri skjedd at alle plasser var tatt. Jeg synes det er russisk rulett å satse på at ingen plasser blir tatt. Noen av dere som kan anbefale noe lurt for de som skal parkere el bil før en lang reise og hvor?

Gliderman

Prøv Dalen parkering. De flytter rundt på bilene og da må det vel også kunne lades.
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

Truls

Nettsidene til Gardermoen parkering sier noe annet, du kan reservere ladeplass: http://www.gardermoenparkering.no/index.php/informasjon/elbiler
Ford Ranger Electric 1999
Nissan Leaf 2018

ortodox

De har ingen lade muligheter der så Dalen parkering er ikke et alternativ

Arha

Har ved flere anledninger reservert ladeplass på Gardermoen Parkering i høysesonger, og har fått dette hver gang.
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 59000 km juni 2020.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

smaug01

Gardemonen parkering har stoooor kapasitet. Skal benytte de i jula etter god erfaring i høstferien min. Billig er de også. 770kr for 4 uker inkl strøm.
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA